Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Alert viser entities i stedet for æøå

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For kort tid siden blev Amino Alert e-mails lavet om således at emnet nu indeholder trådens navn. Dette er en skøn forbedring, men der er desværre en fejl implementeringen. Eksempel:

Subject:     Amino Alert: twitter. Emne: Svar: Twitter kører da super dårligt!!.

Tror ikke det har ikke noget med min klient at gøre; jeg har testet i såvel Apple Mail som i Outlook Web Access.

Andre der oplever dette?

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:53

Hej Joen

Tak for din besked - jeg mailer vores programmør med det samme!

Mange hilsner
Camilla Thorborg

Amino support

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 13:41

Så skulle det være fikset :)

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:10

Fedt at Amino crew er så aktive herinde og følger op på disse fejl og fixer dem så hurtigt.

Det er da super god stil :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19

Kan vi evt. også få gjort det sådan, at man ikke får en alert, når man selv har skrevet et indlæg? Formålet med alerts er jo at gøre opmærksom på, at der er et nyt indlæg, og når man lige har skrevet et indlæg, ved man jo ligesom godt, at der er et nyt indlæg (nemlig ens eget) ;)

Og sidste fejlmelding: Som nogle også har sagt før, vises indlægsdatoerne med amerikansk format (mm-dd-åååå) i Firefox.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:36

Jonas Bentzen:
Kan vi evt. også få gjort det sådan, at man ikke får en alert, når man selv har skrevet et indlæg? Formålet med alerts er jo at gøre opmærksom på, at der er et nyt indlæg, og når man lige har skrevet et indlæg, ved man jo ligesom godt, at der er et nyt indlæg (nemlig ens eget) ;)

Du skulle ikker gerne få en Alert mail når du selv har forfattet indlægget. Såfremt du gør - så må du da gerne videresende den til mig så kigger jeg på den.

Jonas Bentzen:
Og sidste fejlmelding: Som nogle også har sagt før, vises indlægsdatoerne med amerikansk format (mm-dd-åååå) i Firefox.

Det er noget du skal rette inde under Ret Profil hvor du vælger datoformat.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46

Jacob Rohde:

Du skulle ikker gerne få en Alert mail når du selv har forfattet indlægget. Såfremt du gør - så må du da gerne videresende den til mig

Sendt til support at amino.

Jacob Rohde:

Jonas Bentzen:

Det er noget du skal rette inde under Ret Profil hvor du vælger datoformat.

Okay, ser ud til at virke. Dog problematisk, at den som standard er sat til det amerikanske datoformat (er ikke 100% sikker, men jeg mener ikke, jeg selv har ændret den til det).

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Skrevet kl. 14:47

Jacob Rohde:

Tusind tak! Jeg kan bekræfte at det virker som det skal :)

Jacob Rohde:
Jonas Bentzen:
Du skulle ikker gerne få en Alert mail når du selv har forfattet indlægget. Såfremt du gør - så må du da gerne videresende den til mig så kigger jeg på den.

Jeg oplever det samme. Får altid den der lille påmindelse om at jeg lige har lavet et indlæg ;)

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:58

Joen P. Olsen:

Jacob Rohde:

Tusind tak! Jeg kan bekræfte at det virker som det skal :)

Jacob Rohde:
Jonas Bentzen:

Jeg oplever det samme. Får altid den der lille påmindelse om at jeg lige har lavet et indlæg ;)

Ja, men det er ikke Alert du får. Det du får er en alm. debat-mail, og det er sådan den platform vi sidder på fungerer pt. Det tror jeg ikke vi retter lige nu og her.

Men når vi snakker Alert får du ikke en mail på dine egne indlæg.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Skrevet kl. 15:14

Modtaget. Endnu en gang tak for hjælpen! :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)