Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kontor + evt. lagerplads søges i kbh N, Ø, V, NV....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'' er

vi er et 2 år gammelt e-handelsfirma der søger et kontor på ca. 30-60 kvm. eller større i Kbh Ø, V, N, S, SV, NV, Frb, Valby, Søborg, Brønshøj....ja, lad os høre fra dig hvis du mener at kende til et lokale. Eneste betingelser er at vi ikke vil for langt uden for byen.  

evt. kunne et kontor fællesskab hvor der er mulighed for aflåst lagerlokale i f.eks. kælder eller loft også være interessant. 

Stand er næsten underordnet, men det er prisen ikke - deler gerne internet forbindelse med eksisterende lejere.

mvh

Michael - tlf. 36444400 / 28892026

Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:21
Hvor meget vil i max give?
Tilmeldt 8. Dec 06
Skrevet kl. 20:51
tja, så lidt så muligt. Det kommer an på stand og beliggenhed, men jeg går naturligvis efter at prisen er fair for begge parter. Jeg vil hellere høre og evt. se hvad du har og så kan vi jo snakke om det derefter. Du er ihvertfald velkommen til kontakte mig.  

Mvh

Michael

Tilmeldt 1. Mar 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:14
jeg kan tilbyde jer 130kvm loftlager  i valby . hvor der er nemt tilgang..  men desværre ikke kontore..   leje for dette loftlager ligger på 4000 kr i mdr..  plus moms.

Mick

Tilmeldt 3. Aug 07
Skrevet kl. 16:30
Hej

Jeg har lige lavet et indlæg vedr. kontorlokaler på Frederiksberg

Jeg har en kollega der rejser til jylland - og vil meget gerne blive i mine hyggelige omgivelser på Frederiksberg

det er ikke et problem med lager - vi har rigeligt med plads - mødelokale/kantine deler vi - og vi har en internetforbindelse med trådløst - og ja - alt det tekniske virker.

printer skriveborde - ja det er her og det fungerer - men du skal jo se det - ikke læse om det. hvor mange er i??

kh''

Britt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)