Jeg har et shop script jeg har kodet, som jeg ikke længere udvikler da jeg starter på en ny. Hvis du kan udvikle viddere på den selv så kan det være du kan bruge det. Det er kodet i PHP & mysql til databasen.
En mulighed ville være at du kiggede mere på nogle open sourcecms systemer som eksempelvis drupal og hentede et modul fra epay.dk.
Så er problematikken bare tid og research, og ja designet i forhold til deres specifikke måde at lave temaer på. Men er sikker på at hvis du går google amok vil du kunne komme langt uden at skrive en linje kode (;
Nu er jeg så "heldig" at det hele skal ske på Svensk og med svenske betalingsløsninger.. Jeg har kigget lidt på shopify.. det ser nemt ud, men ikke sikkert det er så nemt hvis det skal se lidt smart ud..
Nu er jeg så "heldig" at det hele skal ske på Svensk og med svenske betalingsløsninger.. Jeg har kigget lidt på shopify.. det ser nemt ud, men ikke sikkert det er så nemt hvis det skal se lidt smart ud..
Som betalingsløsninger i sverige kan du benytte Payson eller DIBS.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....