Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem til min første byg selv shop.?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal prøve selv at lave en shopløsning der er lidt "street smart"

Hvis jeg skal have held med at lave noget der ser nogenlunde fornuftigt ud, hvilken udbyder skal jeg mon så vælge?

- Det skal være NEMT og lige til at gå til. Udover det skal det være mulighed for at jeg kan få en til at hjælpe mig hvis det driller...

Er der evt. nogen der ligger inde med  en shopløsning de ikke bruger som jeg kan overtage og bygge videre på.?

xxx

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:14
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:30

Jeg har et shop script jeg har kodet, som jeg ikke længere udvikler da jeg starter på en ny. Hvis du kan udvikle viddere på den selv så kan det være du kan bruge det. Det er kodet i PHP & mysql til databasen.

Smid lige en PB hvis du er interesseret.

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 16:23

Det skal ikke være noget hvor jeg selv skal til at kode og programmere for så er jeg godt nok lost.

Jeg skal meget nemt selv kunne vælge funktioner og design udfra en masse muligheder.

Ideen er at jeg selv skal se om det er noget jeg kan finde ud af inden jeg betaler mig fra det..

xxx

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:50

En mulighed ville være at du kiggede mere på nogle open source cms systemer som eksempelvis drupal og hentede et modul fra epay.dk.

Så er problematikken bare tid og research, og ja designet i forhold til deres specifikke måde at lave temaer på. Men er sikker på at hvis du går google amok vil du kunne komme langt uden at skrive en linje kode (;

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 16:54

Nu er jeg så "heldig" at det hele skal ske på Svensk og med svenske betalingsløsninger.. Jeg har kigget lidt på shopify.. det ser nemt ud, men ikke sikkert det er så nemt hvis det skal se lidt smart ud..

xxx

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:35

PJEDSTED:

Nu er jeg så "heldig" at det hele skal ske på Svensk og med svenske betalingsløsninger.. Jeg har kigget lidt på shopify.. det ser nemt ud, men ikke sikkert det er så nemt hvis det skal se lidt smart ud..

Som betalingsløsninger i sverige kan du benytte Payson eller DIBS

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)