Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der kan opsætte mails

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

aminoer søger en der kan opsætte mails grafisk design m.m ( top og bund incl baggrund )

Fra Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Skrevet kl. 23:20

Er det i forbindelse med udsendelse af nyhedsbrev, eller er det blot et brevpapir til dine almindelige mails?

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jul 10
Skrevet kl. 23:47

forbindelse til nyhedsbreve

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 23:57

Prøv med en lidt mere detaljeret beskrivelse på freelancer, og modtage nogle gode bud.

Det er lidt svært at opsætte gode mails, da de kan vises MEGET forskelligt i forskellige klienter. Det er således også altid godt at have en online fallback.

/Michael

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 09:21

Hej mpf,

Du skal være velkommen til at kontakte mig pr PB, e-mail eller telefon, evt. med et link til den hjemmeside du ønsker dine modtagere skal henvises til, så kan jeg hjælpe dig videre, med design og opsætning af en e-mail samt test af template til det program du nu bruger.

Mvh.

Janus

Se min profil for kontaktoplysninger

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:34

Hej Mpf

Jeg kan anbefale at du tager fat i Kornerup Design herinde, super dygtig pige, og med nogle ret gode kreative ideer, til fornuftige priser.

MJ

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:49

Hej, det kan jeg ordne for 250,- kr. pr. skabelon du skal have designet.

Kontakt: rdt@live.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 09:55

LuckyCharm:

Det lyder godt nok billigt... Faktisk helt vildt billigt, så jeg bliver nød til at spørge - Er det inkl HTML, inline CSS, header/footer design og opsætning af diverse *tags* som dine kunders e-mail klient bruger?

Ikke at sådan noget normalt er dyrt, men jeg har bare aldrig hørt om nogen som kan gøre det så billigt - Så er blevet lidt nysgerrig Wink

Mvh.

Janus

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:22

Janus Beck Christensen:

LuckyCharm:

Det lyder godt nok billigt... Faktisk helt vildt billigt, så jeg bliver nød til at spørge - Er det inkl HTML, inline CSS, header/footer design og opsætning af diverse *tags* som dine kunders e-mail klient bruger?

Ikke at sådan noget normalt er dyrt, men jeg har bare aldrig hørt om nogen som kan gøre det så billigt - Så er blevet lidt nysgerrig Wink

Mvh.

Janus

Tjaa det tager ikke så lang tid at designe en nyhedsbrev-skabelon, og så skal det lige siges at det er ekskl. moms. Smile Og at jeg er i godt sommerhumør så laver meget billigt arbejde her for tiden hehe..

Og ja det er inkl. HTML, CSS og header/footer.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jul 10
Skrevet kl. 16:44

hej   janus lyder ikke dårligt du er med på jeg søger en der kan lave top og bund til nyhedsbrev ets.

hvad med prisen osv?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)