Hey aminoer søger en der kan opsætte mails grafisk design m.m ( top og bund incl baggrund )
|
Er det i forbindelse med udsendelse af nyhedsbrev, eller er det blot et brevpapir til dine almindelige mails?
Er det i forbindelse med udsendelse af nyhedsbrev, eller er det blot et brevpapir til dine almindelige mails? |
Prøv med en lidt mere detaljeret beskrivelse på freelancer, og modtage nogle gode bud. Det er lidt svært at opsætte gode mails, da de kan vises MEGET forskelligt i forskellige klienter. Det er således også altid godt at have en online fallback. /Michael |
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Hej mpf, Du skal være velkommen til at kontakte mig pr PB, e-mail eller telefon, evt. med et link til den hjemmeside du ønsker dine modtagere skal henvises til, så kan jeg hjælpe dig videre, med design og opsætning af en e-mail samt test af template til det program du nu bruger. Mvh. Janus Se min profil for kontaktoplysninger |
Hej Mpf Jeg kan anbefale at du tager fat i Kornerup Design herinde, super dygtig pige, og med nogle ret gode kreative ideer, til fornuftige priser. MJ |
Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com
Hej, det kan jeg ordne for 250,- kr. pr. skabelon du skal have designet. Kontakt: rdt@live.dk |
Det lyder godt nok billigt... Faktisk helt vildt billigt, så jeg bliver nød til at spørge - Er det inkl HTML, inline CSS, header/footer design og opsætning af diverse *tags* som dine kunders e-mail klient bruger? Ikke at sådan noget normalt er dyrt, men jeg har bare aldrig hørt om nogen som kan gøre det så billigt - Så er blevet lidt nysgerrig Mvh. Janus |
Tjaa det tager ikke så lang tid at designe en nyhedsbrev-skabelon, og så skal det lige siges at det er ekskl. moms. Og ja det er inkl. HTML, CSS og header/footer. |