Hvis det er en mindre portion du skal bruge, er det mit gæt, at det bedst kan betale sig, at købe nogle kasser sodavand og drikke dem, så du har de tomme flasker :-)
Jeg ved ikke præcis hvilke flasker du tænker på. Men jeg er RET sikker på, at du kan finde en kiosk eller lille købmand, der med glæde vil sælge dig nogle tomme flasker.
Derfor søger jeg nu en leverandør at de gode gamle 33 cl. sodavands flasker af glas..
Er glasflasker til sodavand ikke typisk 25cl? De eneste sodavand i 33cl jeg lige umiddelbart kan komme på er Faxe Kondi - men de bliver/blev så også solgt i ølflasker....
Så måske det er nemmere at finde noget, hvis du søger på 25cl istedet?
Men bortset fra det, så prøv at hiv fat i nogle af de andre mindre producenter af sodavand og den slags - der er en ret fed "community stemning" blandt mikrobryggerier osv.. Så det ville undre mig meget, hvis ikke du kunne få en masse tips, bare ved at spørge nogle af dine kollegaer i branchen.
Derudover er der jo også en masse foreninger og laug, som uden tvivl har en masse medlemmer, med lige præcist den viden du efterspørger....
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)