Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vandcykel udlejning ingen kunder

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinsen:

Tusind tak for alle de mange svar, det er bare super fedt og har virkeligt givet mig en masse brugbart Yes.

Ja så det lyder som om at jeg må igang med at lave en masse sjov og ballade Big Smile

Rigtig god ide med diverse rabatter og konkurrencer, det må jeg lige se at få kigget på meget snart, de har jo lovet omkring de 30 grader i weekenden Big Smile.

Til information så bliver vandcyklerne udlejet ved en ganske normal flad strand, så der er ingen forhindringer man kan sejle rundt om, så du kan have ret i at det bliver for kedeligt bare at cykle rundt. Det lød også super fedt det med skattejagten, virkeligt dejligt med så mange inputs Big Smile.

Jeg må nok hellere få anskaffet mig en megafon, så jeg kan råbe en anelse højere!! Big Smile

Nogle bøjer i vandet kan gøre tricket om ikke andet.

Så er der også muligheder for at lave nogle ruter måske.

 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes at den ligger lige til højrebenet.

Alt det med at lave en hjemmeside og facebookgruppe kan være ok, men jeg tror at det er spild af tid og kræfter.

Når du alligevel er på stranden, så gå en tur med nogle flyers op og ned ad stranden hver anden time og fortæl folk om dit projekt, vær udadvendt og frisk. Derudver skal du have de cykler i vandet, så folk kan ligge inde på stranden og tænke at de da bare må have en tur i sådan en vandcykel, giv evt. halv pris på et par ture i løbet af dagen, de penge vil være godt givet ud tror jeg. Folk skal se dem i vandet.

 

Mvh

Dennis

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange gode idéer.

Jeg tænkte selv med det samme på, at det vigtigste er at markedsføre dig nede på stranden. Det må være de færreste, der sidder hjemmefra og planlægger at tage en tur på stranden for at cykle på vandcykel.

Selvfølgelig skal du ud med nogle flyers, have noget musik der tiltrækker og have nogle til at sejle rundt - om så det skal være gratis. Man skal jo se nogle have det sjovt med det og så derefter tænkte, at "det vil jeg da også".

Hvis du alligevel har perioder, hvor du står og glor, kan du så ikke flyve med en stor drage. Den kan man se på lang afstand, og der skal sikkert være nogle unger, som vil tættere på og se, hvad det er. Når de så er tætte på, kan de se, at de kan leje cyklerne og derefter gå hen og plage deres forældre om at tage dem med på en tur :-)

Jeg synes, at det er en glimrende aktivitet. Selv bliver jeg vanvittig af at ligge på stranden, så jeg vil helt sikkert være kunde, hvis jeg var på din strand.

Hvis der i øvrigt er nogle parkeringspladser i nærheden, kunne du evt. sætte en flyer i deres vinduesvisker, så de ved, at de kan leje en vandcykel næste gang de er dernede.

God fornøjelse!

Dbh.

Tommy Krabbe

Hej med dig :-)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Master Vind:

Lave fangruppe på Facebook, brug Facebook ads og lav evt. en hjemmeside.

Mvh Lasse

 

Ja undskyld hvis jeg får skåret det her indlæg lidt skarpt.... Men come on guys - der er altså andet i livet end FB og hjemmesider..... Hvor meget salg mon der vil være i friggin' FB-ads for vandcykler Skype-BigSmile

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom til at tænke på tre ting og det er ikke et kinder-æg. ;-)

1.
Kan du ikke tilbyde noget andet samtidig?
F.eks. sælge vandmeloner, penuts, sodavand, tilbyde massage eller flette hår.
Så udnytter du tiden og hvad du ikke sælger på karusellen, får du måske ind på gyngerne...

2.
Psykologisk set, vil det være en fordel for dig, at have en vandcykel igang på vandet hele tiden. Er der en der, vil du også have nemmere ved at få andre der ud. Så mærkelig er vi mennesker nemmelig skruet sammen. Derfor, hvis du har en mulighed for at få hjælp, fra en bekendt, der kunne være på vandet, imens du passer biksen på land, tror jeg du vil kunne friste andre.

3.
Som suplement til skiltene kunne du bruge flag. Flag kan rager højre op og er i bevægelse hele tiden. Det giver mere blikfang og er oplagt på en strand.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville eventuelt annoncere at et procentdel af beløbet gik til noget velgørenhed? Det gir lidt ATTENTION, Må vel kunne laves et eller andet form for samarbejde med en organisation :) Hvor motion er inkluderet? ;D bare lidt konstruktiv imput.!

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dinsen

Du har allerede fået rigtigt mange konstruktive svar og super ideer, og det er det vigtigste er at folk SER din varer, og ja have en vandcykel på vandet hele tiden, hvis du har en der kan gøre, altså padle lidt rundt hele tiden er det kanon, ellers brug det ældste trick i verdenen, et par kønne piger i bikini, så skal du drengene komme eller et par friske gutter der er klar på lidt spas.... Du kan evt. finde dem på stranden og give dem en gratis tur for indsatsen :-) De her friske unge mennesker kunne evt. også dele lidt flyers ud, mod at de får en gratis tur!

Ideen med velgørenhed, er også kanon, hvis du har en lokal forening eller sag, som du kan støtte får du MAX attention, hvis du gør opmærksom på det.Yes

Bottomline - kunderne kommer først når de kender dig, så ud og mød dem!

Jeg ønsker dig god sommer med masser af motion :-)

 

MJ

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle Jeres helt vildt gode svar Big Smile jeg takker rigtigt mange gange for hjælpen, det har virkeligt givet mig en masse at tage fat i!

I må have en fantastisk sommer allesammen Big Smile

Jeg giver lige lidt feedback snarest muligt, når jeg har fået afprøvet de gode ideer Smile

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dinsen:
Jeg har fået mit lille vandcykel firma op at køre nu, problemet er bare at der ingen kunder kommer for at leje mine vandcykler.

 

Undskyld jeg siger det men følger du slet ikke med Vandcykler er da total out of date!  Du burde nok have gjort dit forarbejde meget grundige for hvem gider vandcykler ved en almindelig stand ..... tjahh du kender jo selv svaret INGEN !. 

Folk vil have meget mere aktion og spænding såsom at sejle i Kajak.  

Mvh

Ravn

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, der er nok en der sidder med facitlisten...


Vandcykler og kajakroere er  måske ikke den samme målgruppe og beliggenheden kan jo også have noget indflydelse. Fordi tendenserne i en periode peger mere på det ene end det andet, skal man ikke undervurdere retobølgen, som dukker op igen og igen.
So go for det Dinsen.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)