Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg sende en html fil per mail?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurtigt spørgsmål...

Jeg har brug for at sende en html fil per mail, til en ven der lige skal kigge på noget design i Photoshop for mig. Vedkommende har dog ikke selv Photoshop, så kan ikke sende ham selve .PSD filen. Hvis jeg gemmer det som .jpeg, så synes jeg det pixelerer en smule og ser grimt ud, og desuden laver den størrelsesforholdet mærkeligt, når det åbnes igen. Vil gerne have at personen skal kunne se nøjagtig det samme, som jeg kan se når jeg åbner html filen på egen computer.

Har prøvet at gemme det som html og vedhæfte til mailen, men vedkommende kan ikke åbne/se filen når den er modtaget.

Har Googlet, men synes kun jeg kan finde svar på hvordan jeg laver og sender en html mail og det er jo ikke det jeg vil. Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak.

De bedste hilsner

Amaris

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 18:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag et ScreenShot.

mvh. martin

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Fra Hele Landet
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:56

Brug den knap på din keybord der hedder "print screen" så tages der et billed af det du ser på skærmen. Tryk CTRL+V i enten paint eller photoshop for at sætte det billed ind du har taget. Du kan du nemt sende et billed af hvad du ser når du besøger hjemmesiden.

Byggemesteren.dk Vi bygger links til din hjemmeside.

Få professionel linkbuilding

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:56

Amaris,

Gem som .png i stedet. Du kan også indstille hvor meget billedet skal komprimeres og dermed hvor meget pixelering du vil leve med i forhold til størrelse.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 19:51
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:50

Screenshot duer ikke helt, da der er scroll på siden (det er en webshop forside der er tale om) og jeg jo netop gerne vil have at han kan se det hele på én gang, uden at skulle sidde og lege puslespil med forskellige screenshots. Havde det været et mindre billede, så havde jeg blot gjort det. Så slet ikke en dårlig idé, bare ikke så optimal lige i dette tilfælde.

Casper og Jesper: Jeg vil prøve det i skriver og se om vi ikke har lidt mere held med en af delene =)

Tusind tak for svar og god dag + karma til jer alle.

~ Amaris

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:42

Lytter lige med!...

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 08:09

hvorfor gemmer  du  den ikke  som  en PDF  af  dit  photoshop???

den  kan  han  jo åbne i  Reader

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)