Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tryk på tøj

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står over for at skulle have tryk på nogle meget små partier tøj.
Jeg har umiddelbart tænkt på noget i stil med:

10 t-shirts (flere forsk. størrelser)
2-4 hættetrøjer (forsk. størrelser)
2 jakker (2 forsk. størrelser)

Tøjet skal være af en god kvalitet, og det skal være muligt at få både herre- og dame-modeller.

Er der nogen her, der har erfaringer med en opgave som denne, eller som kan anbefale nogen, jeg kan tage kontakt til. De fleste jeg har google't mig frem til, trykker på "standart kvalitet" og det skal gerne være bedre end det.

P.S. Grunden til at jeg ikke opretter opgaven under Amino Tryk er, at jeg gerne lige vil stikke en finger i jorden, inden jeg definerer min opgave endeligt.

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:18

Hvor mange farver er trykket i og hvor mange forskellige str.?

Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  Web Republic Skrevet kl. 10:30

Thomas Lybek:
Hvor mange farver er trykket i og hvor mange forskellige str.?

Hej Thomas,

Trykket er i to farver.

T-shirt'sene skal være i ialt 4 forskellige størrelser.
Hættetrøjer + jakker i to forskellige størrelser.

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Skrevet kl. 10:37

Line:
T-shirt'sene skal være i ialt 4 forskellige størrelser.
Hættetrøjer + jakker i to forskellige størrelser.

hehe jeg tænkte på str. på trykket.... Kan det holde sig indenfor 10 x 10 cm, 20x20 cm, 30x30 cm.?

Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  Web Republic Skrevet kl. 11:19

Thomas Lybek:
hehe jeg tænkte på str. på trykket.... Kan det holde sig indenfor 10 x 10 cm, 20x20 cm, 30x30 cm.?

Haha, jeg tænkte faktisk selv på det bagefter, men der havde jeg jo trykket 'Send' Big Smile

Enten skal der være tryk på begge sider, og så vil det være ca. 10 x 20 cm på forsiden og ca. 30 x 20 cm på bagsiden
Ellers skal der kun være tryk på den ene side, og det vil i såfald være ca. 30 x 20 cm. 

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Skrevet kl. 11:33

De priser jeg er som følgende:

Opstart: Film/opsætning 375 pr. str. pr. farve. I dit tilfælde grundt 2 farver 750,-.
Dette er en engangsudgift

25 stk transfer = 16 kr stk.

Og så er der tøjet der skal vælges.
Det er normale priser for mig.

Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  Web Republic Skrevet kl. 11:43

Thomas Lybek:
25 stk transfer = 16 kr stk.

Og så er der tøjet der skal vælges.
Det er normale priser for mig.

Må jeg spørge, hvordan du når frem til 25 stk transfer? Bare lige så jeg er helt sikker...

Mht. vælge tøj er det så sådan, at jeg i givet fald bare ville skulle købe tøjet selv, og så fremsende det, eller har du nogen samarbejdspartenere, eller hvordan ville det foregå?
Jeg vil som nævnt gerne have en god kvalitet, og jeg har selv overvejet div. sportsmærker (Hummel eller lign. - dog ikke Kappa) eller mærker som Samsøe og Samsøe eller tilsvarende.

Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  Web Republic Skrevet kl. 11:45

Lige en tilføjelse... Det er ikke fordi, det behøver at være et decideret mærke, men kvaliteten skal være væsentlig bedre end stardart US t-shirts.

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Skrevet kl. 11:57

Jeg kan lave helt ned til 10 stk transfer, men prisen er 34 kr. pr stk. så synes ikek det kan betale sig. Så er det bedre at have lidt ekstra i tilfælde af man skulle have flere.

Jeg har en masse forskelligt tøj i alle aspekter, alt fra den helt billige der holder 2 vaske til den som aldrig går i stykker. Det hele kommer an på hvad man har lyst til at betale.

Hvis du nu smider et link eller 2 til de ting som du har i tankerne, så skal jeg finde lidt frem til dig jeg kan sende tilbage.

Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  Web Republic Skrevet kl. 12:25

Thomas Lybek:
Hvis du nu smider et link eller 2 til de ting som du har i tankerne, så skal jeg finde lidt frem til dig jeg kan sende tilbage.

Det er ikke fordi, jeg har noget konkret i tankerne - udover at kvaliteten skal være bedre end de klassikse US standard t-shirts. Derudover skal modellerne kunne fåes i både herre og dame, da jeg synes, det er kønnest, hvis det til damerne er bare en smule figursyet Smile

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)