650 kr. |
tøjmanden-16:650 kr.
Bud er noteret, med mindsteprisen forbliver den samme.
Bud er noteret, med mindsteprisen forbliver den samme. |
Kan der købes andre end disse produkter der er på hjemmesiden, troede nemlig kun det var firsør salon er kunne handle med deres produkter høre gerne nærmere enten her eller send en pb... |
Det er en underlig pyramide, men reglerne er for nyligt blevet skærpet så det er sværere at få lov til at forhandle, hvis du vil have rigtigt gode priser på det skal man være frsiør og bestille mange stk, vi snakker 2.000 stk og derover. Der kan købes ID voks af forskellig art, dog ikke helt sikker på hvilke han har og ikke har.
|
Hej Igen, Jeg beklager jeg blander mig. Men igen fortæller du noget der ikke er helt korrekt. Som frisør (kunde) hos id Hair company, skal du ikke bestille 2000 bøtter og derover. Eller retter sagt; du kan faktisk IKKE længere som almindelig frisør købe så store mængder på én gang, pånær hvis der forligger en aftale, eller id ved du f.eks. sælger via nettet også.. Dette har id hair gjort for og sikre sig at frisørene ikke sælger videre til forretninger, som f.eks. dig. Jeg vil gerne give dig ret i id er lidt underligt og finde rundt i. Bl.a er der flere frisøre der har høje indkøbspriser, mens andre frisører har lavere indkøbspriser - Igen ikke på grund af mængden. Nu kender jeg godt din leverandører, en skide flink fyr, og en fyr der har styr på tingene. Men for dem ligger der også et lille problem; - De får med garanti leveret fra én frisør, den frisør får selvfølgelig leveret sine produkter direkte fra id, herefter vidersælger frisøren til din leverandører - Det er ikke noget id bryder sig om, og alle de steder de opdager det, de bliver lukket. Jeg har også hørt om id hair har sat en ''kode'' på alle bøtter, så de altid har mulighed for og spore hvor de forskellige varer kommer fra. - Så fordi du har en leverandører i dag, er det ikke sikkert han er der i morgen også. Jeg kender et par drenge der sælger bl.a disse produkter på nettet, og det er bare ikke en nem branche - Især ikke med salg af id's produkter. RBN |
Handel med varepartier via Trademen