Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af webhotel

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Jeg har købt en auktionside, men er i tvivl om hvilket webhotel jeg skal vælge. Siden bruger Unoeuro nu, men kan i anbefale dem eller vil det være en god ide at vælge et andet og evt. hvilket? Skal måske lige nævne at jeg forventer at der vil være omkring 40.000 - 60.000 auktioner på siden ad gangen. Håber der er nogle der kan hjælpe mig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 23:55

Hej

Smid mig gerne en mail på info@tpsolution.dk med informationer, om hvad webhotelet skal understøtte.

så skal jeg give dig et godt tilbud på hostning..

Jeg tilbyder hostning på 2 x 1 Gbit/s linier med 100% redundant, i top sikrede hostning miljø.

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Nordjylland
Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:58

Hej, jeg vil stærkt anbefale MLHosting.dk da de er Danmarks billigeste men har en rigtig god kvalitet og solide servere.

Med venlig hilsen
Christian BN
14 årig iværksætter

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:59

Jeg ville nok vurdere at egen server vil passe bedre til det behov du snakker om der, så sikre du 100% at der ikke pludeslig kommer en host og lukker fordi siden er for krævende.

Men ellers prøv megahost.dk eller iwebhotel.dk, de er begge gode..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:24

bacardil:

Jeg ville nok vurdere at egen server vil passe bedre til det behov du snakker om der

Nah... At forvente 40.000-60.000 auktioner er bestemt ikke det samme som at have så mange auktioner, og det er økonomisk dumt at sætte en kæmpe løsning op i forventning om det antal auktioner, med mindre man har erfaring med at tiltrække så mange besøgende.

Omvendt skal man heller ikke starte med discount-webhoteller til 10 kr. om måneden. Så der er en balance, man skal finde dér.

Til trådstarteren: Tjek min side om hosting.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:29

Jonas Bentzen:

Nah... At forvente 40.000-60.000 auktioner er bestemt ikke det samme som at have så mange auktioner, og det er økonomisk dumt at sætte en kæmpe løsning op i forventning om det antal auktioner, med mindre man har erfaring med at tiltrække så mange besøgende.

Omvendt skal man heller ikke starte med discount-webhoteller til 10 kr. om måneden. Så der er en balance, man skal finde dér.

Til trådstarteren: Tjek min side om hosting.

Nah.... Serverløsninger behøver ikke at koste en formue..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:47

bacardil:

Nah.... Serverløsninger behøver ikke at koste en formue..

Sandt nok, men det kommer lidt an på, hvem der skal administrere serveren; én selv eller hostingselskabet. Min pointe er bare, at der er langt fra at forvente et stort antal brugere til rent faktisk at have det, og der er ingen grund til at spilde penge på dyr hosting, mens man arbejder på at få flere brugere.

Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 06:19

Jeg hælder mest til webhotel, da jeg ingen erfaring har med administrere en server selv. Desuden vil jeg heller ikke starte op med en for stor løsning hvis det nu viser sig at det ikke er nødvendig.

Mht. antallet af auktioner så har jeg aftale med flere storsælgere om at de vil flytte over på min auktion og at de tilsammen vil starte op med mindst 20.000 auktioner. Dermed vil nogle af de kunder som de trækker med over også oprette auktioner så at jeg forventer 40.000 - 60.000 auktioner er ikke urealistisk. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 19:37

Hos mig kan du starte med et webhotel i meddel klassen, som i løbet af 2 hverdage kan opgraderes til evt. egen server hvis behovet er der.

Kontakt mig gerne på info@tpsolution.dk

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)