Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når restauranter, cafe´er mm køber ind?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at starte et firma med drikkevarer til hotel- og restaurantsbranchen. Har et par specielle og gode agenturer på hånden. Jeg er på det rene med, man skal have en vis bredde i sortimentet - men jeg er i starten ikke vild med at købe varelager for fx 1/2 mio før jeg ser, hvilke varer der går bedst.

Har restauranter typisk kun 2 leverandører (1 vin og 1 øl/vand) eller er det normalt med flere leverandører?

Er kunder typisk bundet af faste årsaftaler, rabataftaler eller andet?

Altså kan man sælge sig ind med fx 3-4 produkter i en start eller er det urealistisk?

Har du nogen erfaring, så giv gerne lyd - thks

BHJ

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48

Hvis du har nogle unikke, nye og gerne smarte varer, måske ennda billigere, har caféerne ingen problemer med, at tage endnu en leverandør ind.

Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:18

Hmmm - -Jeg vil nok sige at det er meget almindeligt at man har nogle aftaler med leverandørerne (Især hvis det er alkoholdrikke) - Så laver man typisk nogle aftaler med dem om "Free Bottles" som direkte gives, som bruges til enten promotion eller salg.

Men hvis du er helt ny spiller på markedet - Så må du nok tale godt for dig for at få noget - Typisk kunne du "lokke" med at give dem dem reklameplads i avisen eller på nettet... -

Men held og lykke med det..

Lene 

Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 12:41

Tak for det Lene. Det lyder ikke afskrækkende.....

Men taler man fx om en kasse u/b eller er vi oppe at tale om varer u/b for fx op til 5-10%?

Takker

BHJ

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)