Hej, Er der nogle af jer Aminoer, der har prøvet, eller kender til de firmaer, der tilbyder at man kan få udviklet en eløsning i udlandet - jeg har ofte hørt om firmaer, der bruger indiske ansatte. Det drejer sig om, at jeg skal have udviklet et flash katalog eller tilsvarende alternativ, og tænker derfor at kontakte sådanne virksomheder. Jeg har tidligere, og er stadigvæk lidt skeptisk mht. denne proces, men har derfor nu tænkt mig at undersøge mulighederne, inden jeg udelukker dette. Håber I kan hjælpe mig med erfaringer, og eventuelt anbefale nogle af disse firmaer? |
Hej
Det kan være jeg har løsningen til dig.
Jeg har netop idag fået færdigudviklet noget rigtig avanceret flash i samarbejde med en rigtig dygtig freelancer fra Rusland. Hvis ikke du selv er udvikler, eller har en rimelig erfaring med, hvordan tingene foregår, tror jeg du vil få mere ud af at hyre en dansk projektleder. Jeg har skrevet lidt mere om processen her: kravspecifikation.com.
Send mig en PM her på amino med en nærmere beskrivelse af opgaven, hvis det lyder som en mulighed for dig. Hvis ikke du selv er i stand til at beskrive den, så skriver du bare det :-)
Venlig Hilsen
Allan