Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af hjemmeside fra udenlandsk firma.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogle af jer Aminoer, der har prøvet, eller kender til de firmaer, der tilbyder at man kan få udviklet en eløsning i udlandet - jeg har ofte hørt om firmaer, der bruger indiske ansatte.

Det drejer sig om, at jeg skal have udviklet et flash katalog eller tilsvarende alternativ, og tænker derfor at kontakte sådanne virksomheder. Jeg har tidligere, og er stadigvæk lidt skeptisk mht. denne proces, men har derfor nu tænkt mig at undersøge mulighederne, inden jeg udelukker dette.

Håber I kan hjælpe mig med erfaringer, og eventuelt anbefale nogle af disse firmaer? 

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 20:28

Hej

Det kan være jeg har løsningen til dig.

Jeg har netop idag fået færdigudviklet noget rigtig avanceret flash i samarbejde med en rigtig dygtig freelancer fra Rusland. Hvis ikke du selv er udvikler, eller har en rimelig erfaring med, hvordan tingene foregår, tror jeg du vil få mere ud af at hyre en dansk projektleder. Jeg har skrevet lidt mere om processen her: kravspecifikation.com.

Send mig en PM her på amino med en nærmere beskrivelse af opgaven, hvis det lyder som en mulighed for dig. Hvis ikke du selv er i stand til at beskrive den, så skriver du bare det :-)

Venlig Hilsen

Allan

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:07

act:

Hej,

Er der nogle af jer Aminoer, der har prøvet, eller kender til de firmaer, der tilbyder at man kan få udviklet en eløsning i udlandet - jeg har ofte hørt om firmaer, der bruger indiske ansatte.

Det drejer sig om, at jeg skal have udviklet et flash katalog eller tilsvarende alternativ, og tænker derfor at kontakte sådanne virksomheder. Jeg har tidligere, og er stadigvæk lidt skeptisk mht. denne proces, men har derfor nu tænkt mig at undersøge mulighederne, inden jeg udelukker dette.

Håber I kan hjælpe mig med erfaringer, og eventuelt anbefale nogle af disse firmaer? 

Hvis du aldrig har outsourcet før kunne det være at du skulle starte med mit gratis kursus i outsourcing.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:09

Prøv at kontakte et firma i polen, det er super på mode dernede med flash, så det ville være oplagt at hive fat i dem. og dermed er det også billigere. kender ikke nogle firmaer, men vil lige høre min kammerat ad så kan jeg give dig et svar, men send en pb hvis du er int. så kan jeg svare på den, når jeg finder ud af noget. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 07:48

Hej Act

Du må gerne ringe til mig, jeg løsrer netop den slags opgaver for folk,  skal du bruge AS3 programmører til dine projekter, har jeg dem.

Ud over 8 PHP programmører og 2 designer.

Hilsen

Michael Jacobsen

tel+45 3695 0399

skype; it-michael79

michael@outsource-it-to-thailand,dk

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 02:26

Hej Act,

Vi vil da meget gerne ligge billet ind, hvis du er interesseret i et samarbejde så send en mail til mig med en lidt mere detaljeret beskrivelse af projektet. Selvom vi ikke kan mødes direkte har vi dog Skype chat, call og video funktioner, så det er da næsten som at sidde over for hinanden. Sender dig gerne en reference liste.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk  
www.IndoSoft.dk  

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:42
Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 09:59

Hej,

Vi har fast kontakt med både PHP udviklere og designere i Rusland. Vi har også en AS3 freelancer, som vi samarbejder med, når er det aktuelt. Vi taler russisk og kan hjælpe med både kravspecifikation og administration af din opgave. Du er meget velkommen til at sende en nærmere opgavebeskrivelse til vores e-mail:

info@intellweb.dk

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 10:28

Jeg bor i Polen og hjælper gerne med, at finde nogle firmaer. Jeg har nogle mail adresser på firmaer der laver sites, de gør sig nok også i flash. Så send mig en PB, hvis du er interesseret

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Birkerød
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:49

Hej

Outsourcing af webløsninger gøres i stor stil, men at finde de rigtige, som ikke kun er billige, men også leverer et kvalitetsprodukt, uden at stjæle for meget af din tid og frustrerer dig med sprogbarrierer, kan være en seriøs udfordring.

Vores Webbureau www.networkmedia.dk bruger jævnligt webudviklere og webbureauer i udlandet, så som Kina, Vietnam, Rusland, Indien og Polen. Det er dog en tendens der er nedadgående grundet for mange negative oplevelser af ovenstående karakter.

Min bedste overbevisning, er at entrerer med et dansk firma der EVT. bruger konsulenter rundt om i verden. Lad det danske firma tage ansvaret og styre dit projekt. Det andet får du grå hår i hovedet af.

Du er dog velkommen til at kontakte mig for info om de firmaer vi bruger. Det skal være dig vel ondt.

Ring på tlf. 26123040

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)