Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tshirt mærke ( 3 modeller - BILLIGST )

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg har i sinde at starte en lille webshop med nogle forskellige tshirt modeller - og for ikke at gøre det til en kedelig side, sætte nogle ting til salg, fra min far's forretning.

Problemet er bare, at jeg ved ikke hvor jeg får de bedste tshirt's henne billigt! kvaliteten skal i top, ligeså printet.

- T - shirterne skal være Slim fit - og lidt lange! stramme, men ikke så huden ikke kan ånde :)
hvis nogle af jer kender 'Black International' så har det de kalder basic tees til salg for 129 kr. Det er sådanne jeg vil have! Er der en måde jeg kan finde ud af hvor de bestiller dem henne ?

Vi vil lave 3 modeller - 200 stk - 200 stk og 100 stk.

Alle skal have samme tryk, bare i forskellige PANG farver. Og selve tshirt'sne skal være HVIDE - SORTE og GUL, RØD el. lign.

Hvor kan jeg få stramme, lidt lange slim fit tshirt til en god pris? og vhor kan jeg få dem trykt henne ? BILLIGT! :)

og hvordan sælger man produktet til eventuelle butikker :)? 

håber i kan besvarer alle mine besværlige spørgsmål :) 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:18

Hvis du vil ind på t-shirt markedet (med unbranded shirts), så skal du udfra min optik være klar på, at tage meget større mængder hjem, hvis du vil have nogle fornuftige priser.

Der findes flere tråde om emnet herinde, hvis du bruger søgefunktionen.

Du kan overveje, om det billigste ikke findes i Kina. Herefter kontakte en speditør, som er dygtig på det område og som har producentkontakter. Det kunne være http://www.wheler.dk, der netop har kontakter indenfor tekstilproduktion, som jeg husker det.

Tilmeldt 30. Jun 10
Skrevet kl. 21:42

tak for det! 
- men faktisk opretter vi et brand :)
men grundet pengemangel starter vi i de små. - og hvad er en speditør. kan ikke rigtig finde noget relevant på google :)  

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:11

En speditør kan blandt andet hjælpe dig med, at flytte dine varer fra produktionen og til dit marked. De tager sig af forsikring, forsendelse, told osv.

Du finder flere speditører herinde - Grunden til jeg fremhævede en ovenfor var netop, at de havde kontakter i Kina til producenter.

Tilmeldt 30. Jun 10
Skrevet kl. 23:40

aha :) 

kan du måske få en til at kontake mig ?
kontakt@mohitkripalani.dk ?

Jeg vil gerne vide mere, og lave noget research på selve branchen inden jeg bevæger mig ud i noget ..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15067
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:28

American Appeal eller Fruit of The Loom er de mærker af tshirts, som du bør gå efter...

Og vil du starte stille op, så kontakt evt et trykkeri, da de helt sikkert vil kunne trykke prints til en overkommelig pris, hvis der er lidt mængde på...

Tilmeldt 30. Jun 10
Skrevet kl. 02:34

er friut of the loom og american appearl ikke lidt dyrt i forhold til andre tshirt's ?

og kan du fortælle mig hvordan man forkrymper tøj ? 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:41

Lytter lige med!

Tilmeldt 30. Jun 10
Skrevet kl. 08:06

hehe iorden (:

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:30

Du skal klart undersøge fragten fra Østen, hvor produktionspriserne typisk er lavere end f.eks. Tyrkiet, når du - trods alt - snakker i begrænsede mængder. Det kan godt være at enhedsprisen er billigere i Østen, men at det ædes op af fragten.

Til info - vi skulle for en 6-7 år siden have broderet noget for en kunde, som vi fik produceret i Indien. Det kostede knap 50 øre pr. broderi, hvor tilbuddet herhjemme hos en lokal var på 13 kr.... Ved godt at du ikke skal have broderet, men der er væsentlige forskelle i priserne - kig alligevel på den samlede pris inkl. risiko.

Og så lige en anden ting. Hvis du får leveret FOB så vær opmærksom på, at leverandørens leveringstidspunkt på kontrakten ofte vil være på det tidspunkt varerne sættes på skibet og derfra går der så x antal uger med sejllads. Leveringstiden er med andre ord ikke nødvendigvis når varen står hos dig. Tjek lige op på det i hvert fald :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)