Jeg holder helt klart på nr 2, det er enkelt og stillet, selve billede siger ikke så meget om jer, men da i har et ret godt navn skal der ikke meget til for at hurtigt finde ud af hvad i laver :)
Jeg synes faktisk det er billigt - jeg får en uddannet grafiker til at producere det for mig og jeg får en del valgmuligheder for pengene... Jeg kunne nok få det gjort billigere ved at vælge en studerende eller lignende, men jeg har gode erfaringer med ham og betaler gerne mere for kvalitet...
Jeg er helt forundret over, at der er et marked for logo på neglefile - men det er da super fedt :)
Selvfølgelig er der et marked :)
Jeg holder helt sikkert på 9'eren. Dog ikke med kursiv skrift, 9'eren med fonten fra 8'eren.
Kronen i 3'eren forstår jeg simpelthen ikke :)
Og "filene" i 4-6 får mig ikke til at tænke file.
Og når I nu trykker file med logo, så giver det da kun mening, at logoet er en fil med logo :o)
Jeg er stadig forundret over, at man kan lave en hel forretning på at trykke logoer på neglefile - det synes jeg simpelthen er pisse fedt :o) Super! :D
Nr. 9 stemmer jeg på, men med andre farver. F.eks. har Herome neglefil en meget lækker mørk koksgrå farve på den ene flade, som man evt kan sætte sammen med en naturlig neglefarve... Du ved en hud/lysserød-agtig farve (evt som punktum). Det ser lækkert ud sammen og er sådan lidt maskulin og feminin farvesammensætning. Skriften kan evt være den hvide neglefarve :)
Farverne passer i hvert fald meget godt sammen når jeg kigger på det :-)
der er ikke rigtig noget dyrt ved det logo... nogle tager helt op imod 10.000,- ex moms for et logodesign, mens andre tager som her stort set ingen ting.
Til trådstarter.
Så synes jeg bedst om 1 og 2, men jeg må sige at navnet siger noget for mig hvis jeg lige tænker over det. Det første jeg tænkte da jeg så teksten var ikke ordet neglefil i flertal, men negle "file (ordet på engelsk)" ved ikke hvorfor jeg lige tænker det. Men er der andre der tænker det, så kunne det hurtigt få en anden betydning i den ikke så gode ende :)
1'eren er rigtig fed. Farverne er funky, det vil se godt i sort/hvid og teksten + formen giver helt sikkert det bedste indtryk af en neglefil af forslagene.