Hej Anita,
Grundlæggende er jeres website ganske fin. I har brugt en traditionel opsætning for en webshop, som gør, at brugeren ved, hvordan websitet fungerer, og det er godt.
Designet er ikke topprofessionelt, men det går fint an for et website, hvor omkostningerne skal holdes nede, så produkterne kan sælges billigere (ret mig, hvis det ikke er pris-parameteret, I spiller på). Det er neutralt og giver plads til produkterne, som er det vigtige.
Overvej at "kollapse" jeres navigationsmenu i venstre side, så kun overskrifterne ("Ideer til haven", "Blomsterløg & knolde" osv.) vises. Menuen kan virke meget uoverskuelig, når man kigger på den.
Jeg vil anbefale jer at tilføje en "køb"-knap på hvert produkt, da kunden simpelthen kan blive i tvivl om, hvor han/hun køber produktet henne, og i værste fald forlader kunden jeres site. Ved at indsætte en "køb"-knap lokker I også kunden til at købe varen.
På forsiden har I de fine grønne "bånd", der sidder på skrå på produkterne. Overvej at undlade produktnavne i disse "bånd", da disse "bånd" normalt bliver brugt til "UDSALG", "TILBUD" osv., altså blikfang. Eller bestem jer for, at I kun bruger produktnavne eller "SOMMERTILBUD" i dem, så I ikke skaber forvirring over båndets betydning.
Når I sælger noget så flot og betagende som planter, så synes jeg da, at I skal vise nogle større produktbilleder, når produkterne listes op efter hinanden. Jeg ved intet om planter, og hvis jeg skulle ind og købe hos jer, så ville jeg udelukkende gå efter de pæneste planter, og så er det på godt jysk, træls at skulle klikke sig ind på hvert produkt for at se et større billede af planten. Dernæst kunne det være dejligt, hvis man kunne forstørre det "store" billede på produktsiden endnu mere, så man kunne nærstudere planten lidt bedre.
Det var min umiddelbare vurdering af jeres site - håber, at I kan bruge den.
Skriv endelig, hvis der er noget, der kræver en uddybende forklaring, eller I gerne vil have en mere gennemgående vurdering af sitet. :-)