Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For webshops: gratis medlemsskab af rabatklub!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej webshop-ejere

Jeg arbejder pt. på at lave en rabatklub for webshops. Rabatterne vedrører omkostninger såsom lagerhotel, bogføring, produktfotos, kontorartikler, markedsføring - ja stort set alle de typer omkostninger, som man kan have som webshop. Medlemsskabet er gratis hele 2010 og med en engangsudgift 1/1 2011 på kr. 1.000,- ex. moms. Ønsker du ikke at fortsætte, når vi går ind i 2011, skal du naturligvis intet betale.

Ved indmeldelse skal du acceptere at modtage gode tilbud på varepartier og produkter - selvfølgelig i den kategori, som du selv ønsker. Med andre ord er der her mulighed for både rabatter og billige nye varer til din shop.

Hjemmesiden er ikke oprettet endnu, men du kan forhåndstilmelde dig i denne tråd, via en PM eller bare skrive til mig på fokus@mail.telenor.dk

Håber at høre fra en masse af Jer dygtige købmænd derude.

Michael Kousgaard

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 09:38

Hej Michael

Jeg sidder i et netværk af freelance sælgere/bookere og hvis du kunne være interesseret, kunne en eller flere af os, skaffe dig medlemmerne til en farvorabel pris.

Du kan evt. skrive til mig på booker@forum.dk

Mvh Lars

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 09:43

Hej Lars

Har sendt en mail til dig...

Michael

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 17:52

Hej Michael.

Jeg er naturligvis også interesseret i at være med...når det nu er gratis i 2010, kan det jo ikke gå helt galt :-)
Glæder mig til at se konceptet udvikle sig og hvad det mere specifikt kommer til at indeholde...

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 09:36

Hej Jesper

Ja, jeg skal nok holde Jer ajour herinde.

Jeg har pt. 5 freelancere ude i "marken" til at finde spændende brands og produkter, bl. i Schweiz, Frankrig og Barcelona. Desuden er jeg idialog med rabatCallcenter og lagerhotel. Næste områder bliver produktfotos (både 2D og 3D) og SEO/markedsføringskonsulenter.

Som sagt - 2010 er helt gratis og det er helt valgfrit at springe fra - hvilket forekommer helt absurd, når nu jeg vil spare dig for nogle penge til lidt flødeskum på lagkagen.

Michael

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:51

Jamen jeg glæder mig til at spare masser af penge i 2010 så :-) Så skal jeg love dig at jeg med glæde skal betale kontingent i 2011 :-)

Du må endelig sige til, hvis du finder noget, der kunne være aktuelt for mig og mit lille pejsecirkus :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)