Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indeksering af aminoer efterlyses

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer og vel især Viceværten,

Med henvisning til min tidligere tråd
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=9718 Som desværre fik en for intetsigende overskrift, prøver jeg lige en gang til.

Jeg savner et index af aminoernes forskellige erhverv og ekspertiser i et let overskueligt index lidt a la http://www.d0t.dk/amino/?show=list

Forstået at man indskriver sig i et index med kontaktperson, web, email, tel samt under hvilket område den enkelte har sin ekspertise. Derved er det uhyre enkelt at finde lige netop den amino man har brug for.

Såfremt det kan misbruges af spammere, at have en samlet liste over alle aminoer med kontaktperson inkluderet, kunne kontaktoplysninger være en henvisning til den enkeltes aminoID nummer.

På den måde kan vi også til enhver tid bruge hinanden eller henvise til lige nøjagtigt den amino der kan udfører en given opgave.

Med venlig hilsen

Lars C

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 07:26
Blot hvis nogen skulle undre sig, den tråd der henvises til i Lars'' indlæg eksisterer ikke længere (slettet, så der kun er en om emnet).

Tilbage til emnet :)
Jeg synes også det ville være rart med en oversigt af en art.
Der har tidligere været oprettet en ekstern side (se Kan Aminoer hjælpe hinanden med at vækste?) hvor folk kunne skrive sig ind under en branche, det var dog desværre ikke nogen stor succes. Jeg tror sagtens at vi kan få lanceret en ekstern liste, men for at sikre dens succes tror jeg det ville kræve at Martin f.eks. skrev om den i et af hans nyhedsbreve, samt at der blev linket til den fra Amino''s menu.
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 08:08
Det er en rigtig god idé Lars. Kunne man i den helt simple version ikke bare lave en tilmeldingsformular, hvor man indtaster sine data i nogle Excel-agtige bokse? Jeg ved ikke hvordan det gøres - men skriver mig gerne i som den første.

Mvh.
René

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:18
Det er en fin ide, jeg skal nok bringe den til live i starten af det nye år.
I er velkommen til at komme med forslag til hvordan den kunne se ud.

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:37

God idé. Det smarteste ville vel være at det blev integreret i opret profil/ret profil. Så alle nye brugere automatisk kunne udfylde disse ting ( naturligvis frivilligt )

Derefter kunne man lave en "ekstern" side med nogle database udtræk. Ellers tror jeg desværre kun listen vil blive brugt af de mest aktive iværksættere.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)