Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forsikring af butiksrude(r) - Erfaring med butiksrude?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har en del ruder mod større vej og har en 4-6 ruder som potentielt kan gå i stykker.

Nogle erfaringer, tips eller andet til forsikring eller andet som jeg eventuelt ikke er opmærksom på ved at have dem?

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 00:08

Hej.

Du kan tegne en glasforsikring hos Dansk Glasforsikring, den er ikke billig og den forhindrer jo ikke at evt. tyve kommer ind i din butik og stjæler dine værdier ligesom du har alt bøvlet og besvær med oprydning og udskiftning af ruden, samt evt. må holde lukket indtil der er ryddet op igen.

Alternativt kan du sætte en fortsatsrude udenpå af brudsikkert glas. Det er lavet af polykarbonat med en speciel hærdet hinde, som gør at det jhar samme hårdhed i overfladen som alm. glas.

Den er godkendt af forsikring og pension i skafor klasse rød.

Det er som sagt brudsikkert det vil sige det kan ikke knuses. Dog kan et projektil trænge igennem.

brosten, økser, bushamre m.m.- kan ikke knuse glasset, ej heller få det til at revne eller krakelere.

Det er et svensk produkt som mange butikker i Sverige bruger til deres butiksruder.

Vi er forhandler af det og kan levere det med ca. 5-8 dages leveringstid.

Det påsættes udvendigt med lister ogskruer som gør det umuligt at afmontere for uvedkommende.

Har du ruder der alligevel skal udskiftes fåes det også som 3-lags thermoglas.

Jeg sender dig gerne brochure og et tilbud.

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 08:56

Du kan sagtens tegne en glasforsikring  - stort set alle forsikringsselskaber tilbyder denne løsning og koster ikke så meget igen, men prisen er naturligvis afhængig af 'risikoen'.

Er du tilmeldt et alarm firma har du formentlig allerede en aftale om at de afdækker og sikre ruden hvis den skulle blive smadret udenfor åbningstid. De tilkalder også en glarmester hvis i har en aftale herom.

Den ene gang jeg har oplevet en smadret rude var den skiftet inden vi mødte om morgen og den flinke glarmester havde pænt fejet glasset sammen.

Men ta' fat i dit forsikrings- og alarmselskab

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:48

...

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:36

Hej doitright,

Du skriver ikke så meget om hvad det er for et lokale/butik/rum du har. Derfor kan det svar du leder efter være mange forskellige.. Hvis du har ting og sager i butikken og skal have forsikring, kan forsikringen kræve at du overholder nogle sikkerhedszoner for hvor lang tid eventuelle tyve er om at bryde igennem.

Hvis du endnu ikke har fundet ud af noget er du velkommen til at ringe til os på 43 63 16 26 eller besøge vores hjemmeside www.nnglas.dk og læse mere om forsikring, sikringsglas, alm. glas, termoruder osv.. Vi kører primært som Glarmester i københavn og omegn.

Jeg håber du fik svar på dit spørgsmål.

Med venlig hilsen

Glarmester Niels Nielsen
www.nnglas.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:43

Hej doitright,

Det første du bør undersøge er om udlejer dækker

I nogen lejekontrakter dækker udlejer glas

Hvis dette ikke er tilfældet, skal du tage fat i dit forsikringsselskab og få tilføjet en glasdækning på din løsøreforsikring

Held og lykke med det

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)