Har du nogen der står mike på?? |
jeg må indrømme det ved jeg ikke, og jeg vil også gerne sælge dem samlet.
Mvh Christian Holm
Har du nogen der står mike på?? |
jeg må indrømme det ved jeg ikke, og jeg vil også gerne sælge dem samlet. Mvh Christian Holm |
Jeg vil mene, at hvis du vil have nogle forhåbninger om at sælge noget som helst, skal du komme med mere information! |
.
Hvilken farve blæk er der i? Hvor tyk er spidsen, er det 0,5 eller 0,7 mm ? |
Jeg vil ikke sidde og dele dem alle sammen op, der vil jeg sætte prisen efter at det er en rest og da det er en rest, er der ikke flest af de mest gængse navne. Jeg skal nok tælle dem den dag de bliver solgt så antallet passer præcis. Jeg kan maile billeder af dem Mvh Christian Holm |
Jeg kan lige tjække farven, men spidsen kan jeg nok desværre ikke lige måle. Mvh Christian Holm |
1. du ved ikke hvilke navne der står på dem |
.
Jeg er sådan set ligeglad med hvad det er der står på dem, da jeg bare skal bruge dem i privat-regi og ingen planer om at sælge dem har. Men tykkelsen og farven er vigtig, helst 0,50 mm / blå eller sort.
|
Du skal være meget velkommen til at selv komme og måle dem veje dem, dele dem op og alt hvad du vil med dem, uden at forpligtige dig til at købe dem. Jeg vil meget gerne hjælpe med de informationer jeg hurtigt lige kan finde på dem. Siger bare jeg har brugt den tid jeg vil på de kuglepenne, og så er det vel op til mig om jeg vil brænde inde med dem. Mvh Christian Holm
|