|
Spørgsmålene rettede sig mod investeringer og jeg ville senere blive ringet op igen af direktøren af foretagenet... Nogen, der ved, hvad det har handlet om? Jeg har ikke sagt "ja" til at købe noget, og hun fastslog også voldsomt i starten, at hun ikke var interesseret i at sælge mig nogetsomhelst. Men ved nærmere eftertanke, så var det et meget skummelt 2-minutters opkald...? Vh Peter |
Blev lige ringet op...
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
|
|
|
Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Det er så det negative ved Skype og IP-telefoni. Nu er det profitabelt for svindlerne at henvende sig på tværs af landegrænser... som om vi ikke har nok i Danmark som det er :) |
|
Men en ting er sikkert. Uanset hvor godt de snakker for deres sag og ligegyldigt hvilke gyldne løfter de har om snarlig profit og grønne skove, så sender jeg ikke kontante julegaver til et sjovt lille firma i Cayman Island... det har jeg min hårdttjente iværksætterløn for kær til. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Jeg er tit blevet ringet op af dem. De ringer til der hvor jeg er ansat. Dear Mr Smith, i come from og så kommer talen ellers, de vil ikke sælge noget. Men bare stille spørgsmål i forbindelse med noget human resources osv.. Han bruger bare min tid. Sidst skældte jeg ham totalt ud og sagde han satme aldrig skulle ringe til mig igen. Har ikke hørt fra dem siden. |
|
Jeg blev også ringet op om præcis det samme. En fra england der ville tale med "Deeen Kriative" Jeg spurgte hvad det drejede sig om, og hun fortalte mig det var omkring investeringer. Jeg svarede på spørgsmålene kort og præcist og til sidst blev jeg spurgt om hvilke sportsgren jeg interesserede mig for hvis jeg blev udtrukket i en form for konkurrence. Jeg har også tænkt på om de på en eller anden måde prøvede at narre mig, men der er ikke sket noget siden. Mystisk. Med venlig hilsen Daniel Laursen |
|
ha, ha - jeg har haft den samme oplevelse i sidste uge og fik heller ikke fat i hverken firmanavn eller hendes navn. Hun lød af orientalsk oprindelse og efter at have spugt tre gange efter navnet, smed jeg jeg røret på med en besked om at at "I don''t have time for this...goodbey". hold da kæft hvor er der fuskere som har ringet gennem tiden - syndt at mange af dem er yngre uskyldige piger/drenge som bliver udnyttet af skumle bagmænd. Generelt afslutter jeg altid samtalen med en klar og bestemt besked som f.eks. jeg ønsker IKKE at være registreret i jeres database eller register...slet os venligst øjebliklig. Det har faktisk hjulpet og vi modtager ikke nær så mange opkald som for 6-9 måneder siden. |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Bliv gratis medlem