Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opgaver søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Sommertiden er overos, eksamen er overstået og bestået, og jeg er nu klar til 3. semester.
På 3. semester, Multimediedesign uddannelsen, skal vi ud i praktik fra februar af.

Inden jeg begynder at søge, ville jeg høre om der var nogle Aminoer, der manglede en opgave, der skulle løses?

Lidt om mig og hvad jeg kan:

Jeg er 22 år gammel, bor i Aalborg SV og læser til dagligt Multimediedesigner.

Jeg har omtrent 6 års erfaring med multimedieproduktion.
Jeg tilbyder ydelser indenfor grafisk/ og webdesign, webudvikling og Søgemaskine optimering.
Herudover tilbyder jeg også hjælp indenfor kommunikation - Budskab, målgruppe, Firma/website analyser mv.

Jeg tilbyder interessante webløsninger, og er med på beatet. De nyeste teknologier, arbejder jeg med.
Så som Wordpress 3. 0.

Mere info om mig, kan læses HER - Mit eget portfolio site er pt. under udvikling, men fremsender gerne referencer samt anbefalinger pr. mail el. andet.

Har jeg fanget din interesse, og er du klar til en uforpligtende snak?
- Så er du velkommen til at kontakte mig på nedenstående oplysninger.
OBS! I og med min hjemmeside er under udvikling og overflytning fra Windows server til Linux Server, er den desværre nede. Der for bedes du kontakte mig på: nilspedersendk@gmail.com

Jeg håber at høre fra interessanter.
Kun seriøse opgaver tak.

Og fortsat go' sommer Cool

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:04

Kanon godt initiativ.

Jeg får behov for noget hjælp, men er desværre ikke helt "klar" endnu. Jeg skal bruge sommerferien på at få lidt mere fokus på tankerne og have gjort nogle indledende tanker omkring grafisk profil herunder web. Det er jeg nok ikke klar med før hen i August engang. Er du fortsat interesseret hvis vi kigger hen medio/ultimo August? :-)

Mvh

Anna

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07

Anna:

Kanon godt initiativ.

Jeg får behov for noget hjælp, men er desværre ikke helt "klar" endnu. Jeg skal bruge sommerferien på at få lidt mere fokus på tankerne og have gjort nogle indledende tanker omkring grafisk profil herunder web. Det er jeg nok ikke klar med før hen i August engang. Er du fortsat interesseret hvis vi kigger hen medio/ultimo August? :-)

Mvh

Anna

Hej Anna,

Tak for svar.
Jeg er helt sikkert klar i August en gang.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på: nilspedersendk@gmail.com og msn (hvis du har det) : )
- Ellers er PM's også velkommen Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10

Super - jeg har lige tilføjet dig til netværket :-) Så har jeg dine detaljer til senere ;-)

God sommer - so far ;-) Det må være fedt at være kommet igennem eksamen med 25 grader udenfor 8-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:19

Så bestemt Cool

Nu skal der bare knokles i ferien.

Også god ferie til dig, giv mig et preg, hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 13:38

Hej Nils.

Du må meget gerne kontakte mig via simon@ledz.dk (også msn)

Også kan vi få en snak om hvad jeg skal have lavet :)

VH simon schmidt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)