Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan modtager jeg betaling "bedst" for et online produkt?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:
Men man må vel for fanden ikke bare koble alle mulige shops op på den samme betalingsløsning? Det er jo det, der spørges om

Prøv at læse det igen. Han spørger: "Jeg har tænkt på om man kunne samle det under et domæne, så man ikke behøves at lave en ny ansøgning hver gang, det bliver dyrt i længden"

Så det er ikke nødvendigt at holdet der under flere forskellige domæner MEN... man har lov til at have samme aftale med PBS på forskellige domæner hvis man selv ejer dem og det er relaterede produkter.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:40

Det er nu også mere ebøger, og mindre service, som VIP på hjemmesider, hvor det ikke umiddelbart kan svarer sig at oprette en aftale til hver domæne.

Men det er vel lovligt hvis man laver en webshop med alle de produkter man vil sælge.

Fra ebog1.dk deeplinker man så bare til betalingsiden (godkendtpbsdomain.dk), og bagefter ryger de tilbage på ebog1.dk

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:41

Kevin:
Okay, men det er fordi jeg gerne vil bruge betalingen på flere domæner, som @fama også snakker om.

Ok så har jeg set forkert.

Men hvad er årsagen til at du vil have flere forskellige domæner? Det er da bedre at du har ét site hvor der er flere bøger der kan købes. Det kan jo evt. give et mersalg.

Men som sagt tidligere så må du godt gøre som du vil i dit eksempel. Du må bare  ikke have en tøj forretning på et domæne og en mobilforretning på et andet på samme PBS aftale. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:45

Kevin:
Fra ebog1.dk deeplinker man så bare til betalingsiden (godkendtpbsdomain.dk), og bagefter ryger de tilbage på ebog1.dk

Her forstår jeg det bare som at betalingssiden er betalingsgateway?.

En alternativ måde som kan være den du tænker på er at du har sat godkendtpbsdomain.dk til at være det officielle domæne og så fra ebog1.dk ryger kunden over på godk******.dk for at betale og derefter ryger tilbage til ebog1.dk. - Det er ikke en løsning jeg har set, men den burde virke i praksis. Men ved ikke hvordan kunderne vil tage i mod den.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:50

Niels:

Prøv at læse det igen. Han spørger: "Jeg har tænkt på om man kunne samle det under et domæne, så man ikke behøves at lave en ny ansøgning hver gang, det bliver dyrt i længden"

Så det er ikke nødvendigt at holdet der under flere forskellige domæner MEN... man har lov til at have samme aftale med PBS på forskellige domæner hvis man selv ejer dem og det er relaterede produkter.

Det er vi ikke uenige om.... Men som jeg forstår reglerne skal de enkelte shops være godkendt at PBS, før han må bruge den samme indløsningsaftale til dem.

Det synes jeg er en vigtig pointe og det mener jeg står i direkte modstrid med det du sidder og skriver... Men jeg kan tage fejl.... Er du så ikke venlig, at henvise til noget officielt fra PBS, der understøtter din påstand?

For jeg kan godt nok ikke finde det... Som jeg læser informationen fra PBS skal hver enkelt salgskanal godkendes af PBS.... Hvilket jo er forbundet med gebyrer... Hvorfor jeg mener svaret på spørgsmålet "kan man spare gebyrerne" er et helt oplagt: NEJ.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 01:04

Niels:

Her forstår jeg det bare som at betalingssiden er betalingsgateway?.

Ja, man behøves jo en indløsningsaftale til Et domæne.

Niels:

En alternativ måde som kan være den du tænker på er at du har sat godkendtpbsdomain.dk til at være det officielle domæne og så fra ebog1.dk ryger kunden over på godk******.dk for at betale og derefter ryger tilbage til ebog1.dk. - Det er ikke en løsning jeg har set, men den burde virke i praksis. Men ved ikke hvordan kunderne vil tage i mod den.

Det kan vel foregå over epay betalingvindue, som du formentlig kender.
http://www.epay.dk/support/integration.asp?solution=1

Eller html form http://www.epay.dk/support/integration.asp?solution=2

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:29

Jack:

den epay.dk er jo helt ny eller tror i hvert fald ikke på der er ret mange som kender det,

så er paypal meget bedre, den har mange i det minste hørt om :-)

Epay er en betalingsgateway ligesom DIBS og alle de andre. Det er ikke noget forbrugerne skal/behøver kende noget til, de fleste forbrugere kender heller ikke DIBS.

Det er 2 forskellige ydelser. Paypal er IKKE en betalingsgateway.

Hvis du har udfordringer, så skriv en besked til ham her

http://www.amino.dk/members/Netopcom/default.aspx

så kan han hjælpe dig hvis han har tid Smile (med Epay)

UPS: Så ikke han havde svaret i tråden hehe

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)