Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scannet - søgemaskineoptimering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg overvejer at købe mig til noget søgemaskineoptimering - men vil meget gerne have hjælp til, hvad der bedst betaler sig.

Jeg har pt. GoogleAdwords, men oplever her, at jeg vises om dagen og ikke om aftenen, hvor flest potentielle kunder formodentlig har bedst tid til at søge på f.eks. børnetøj. - jeg går ud fra, at mit daglige budget da må være nået. Jeg har budgetteret med 1500 kr. om måneden, det er måske for lidt?

Jeg overvejer nu at købe mig til noget optimering via Scannet, som jeg har min shop igennem - er der nogle, der kender til effektiviteten af dette produkt? eller er der andet, der ville være mere fordelagtig at foretage sig?

På forhånd tak!

Fortsat god december

Mange hilsner Line

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:12
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 22:39
Hej igen,

Lige en opfølgning efter jeg lige fik tid til at kigge lidt mere på din shop.

SEO er jo flere ting men ift. en standard shop fra Scannet, ser det ud til, at du rent faktisk har tilkøbt SEO-modulet beregnet for Scannet shops, eftersom du har unikke sidetitler og META-informationer på dine sider. Om du så har anvendt dette værktøj bedst muligt, kan jeg ikke svare på, da jeg ikke kender dit marked godt nok.

Du kan så udvide med Scannets overordnede SEO-modul, hvilket Thomas R. på fortrinlig vis beskriver i det link jeg tidligere postede.

Mht. om dit budget for Adwords er stort nok, er dette også svært at vide uden at kende markedet nærmere. Umiddelbart virker markedet for børnetøj til at være endog meget konkurrencepræget når vi taler onlinesalg, og så er de gode søgeord jo nok oppe i en pris hvor Kr. 1500,00 ikke giver voldsomt mange kliks.

Mvh

Claus

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 08:21
Hej Claus

Tak for dine svar - og du har bestemt ret. Børnetøjsområdet er virkelig præget af, at der er stor konkurrence.

Jeg vil orientere mig nærmere i den tråd, du refererer til.

Mange hilsner

Line

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)