Jeg har en webshop hos scannet som jeg betaler 299,- for om måneden for i sidste uge ringede jeg til dem og spurte om det var muligt at lave en mere effektiv søgeoptimering på de enkelte sider jeg har. jeg fik at vide at jeg kunne få et søgeoptimerings mondul til 199,- om måned... så er jeg oppe på 500,- pr. måned og hvem siger det virker effektivt
Kender i en en supergod shop til en rimelig pris. det er vigtig at man kan søgeoptimerer de enkelte produkter. Og så skal systemet være nemt at betjene.
Min shop hedder http://www.sbshop.dk ogjeg handler med spabad, udespa, dampkabiner o.s.v
Jeg har en webshop hos scannet som jeg betaler 299,- for om måneden
SBSHOP:
søgeoptimerings mondul til 199,-
Kan det passe at du på nuværende tidspunkt har samme title og meta description på samtlige sider? Og at det ikke er muligt at ændre på med mindre du betaler yderligere 199.- kr/måned?
Personligt synes jeg at kr 6.000 om året er meget blot for webshoppen incl SEO. Selv benytter jeg mig af Magento til ecoLED.dk og giver omkring kr. 1000 årligt til hosting. Dertil kommer selvfølgelig betalingsgateway + PBS - om det er let eller kompliceret i forhold til andre shopsystemer ved jeg ikke. Men hvis du får hjælp til selve opsætning + design så burde det ikke volde dig problemer at administrere shoppen og optimere den mhp SEO lige som du vil have det.
OT: Det er nogle ret fede produkter du forhandler - en skam man ikke har plads til en brusekabine, spa og sauna i lejligheden :-)
Som der også står i tråden, kan vi levere en køreklar professionel shop inkl. første års hosting og betalingsgateway til 9.995,- (efterfølgende år 2.000,-)
Ja jeg syntes osse det er mange penge set i forhold til hvad man får.
Jeg har også en Scannet shop, og synes egentlig ikke, at det er dyrt. Der er jo mere end bare hostning med i prisen - de har faktisk en god support, som også er omfattet. Og du får altså ikke ret meget support (=hjælp til systemet) for de penge, hvis du skal betale timepris.