Inkscape er et open source (i.e. gratis) program til vektor grafik..... a'la Illustrator (som vel koster 5k i nyeste version)..
GIMP er et open source billedredigeringsprogram....a'la Photoshop (som ligger omkring de 10k for de professionelle versioner)....
Så start med at kig lidt på dem.... De har en relativt stejl indlæringskurve, men medmindre du er villig til at betale mange tusinde kroner for de professionelle programmer (som i øvrigt også har en høj indlæringskurve) så er det den slags programmer du skal bruge - paint kan du ikke bruge til noget som helst :)
Meeeen.... Med alt ære og respekt, så tror jeg altså ikke det lige er på det grafiske dine evner ligger. Så hvorfor hører du ikke om der skulle være en flink Amino, der kan hjælpe dig? Det lader jo ikke til at være en større opgave... så du kan sikkert få det fikset for lidt linkjuice eller en tjeneste :)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
linkjuice...Jamen alle kan allerede nu angiv link til sin hjemmeside og firma helt gratis.
Men mon ikke der er en venlig sjæl, som vil gøre det gratis
Hæ hæ.... Ja så er det måske ikke den fedeste byttehandel
Men jo, der er sikkert en, der vil gøre det gratis.... Vi taler jo bare om en simpel header ikke sandt?
Jeg er desværre ikke 5 potter pis værd i dag, rent kreativt.... Men hvis der ikke er nogen der melder sig på banen.... Så smid mig en PM i aften - så kan jeg kigge på det imorgen for dig....
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Send mig en E-mail om hvad der skal stå i din banner og jeg lave en nice en til dig. Min E-mail er mike@worldofwarcraftnewz.com. Så laver jeg en der er kønner.