Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp/tip med grafikken..jeg fatter INETET af det!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et forum http://Solormen.dk , hvor jeg selv har prøvet lavet/ændret logo og header teksten. Men det ser forfærdigligt ud.

Se hvordan det skal se ud (farvemæssigt) : http://demo.phpbb3styles.net/index.php?style=607

Jeg har brugt programmet paint til det.....:)

Hvordan klarer jeg den opgave....findes et andet gratis billedredigering program ?

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 13:07
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 13:10

Feedback:
findes et andet gratis billedredigering program ?

Inkscape er et open source (i.e. gratis) program til vektor grafik..... a'la Illustrator (som vel koster 5k i nyeste version)..

GIMP er et open source billedredigeringsprogram....a'la Photoshop (som ligger omkring de 10k for de professionelle versioner)....

Så start med at kig lidt på dem.... De har en relativt stejl indlæringskurve, men medmindre du er villig til at betale mange tusinde kroner for de professionelle programmer (som i øvrigt også har en høj indlæringskurve) så er det den slags programmer du skal bruge - paint kan du ikke bruge til noget som helst :)

Meeeen.... Med alt ære og respekt, så tror jeg altså ikke det lige er på det grafiske dine evner ligger. Så hvorfor hører du ikke om der skulle være en flink Amino, der kan hjælpe dig? Det lader jo ikke til at være en større opgave... så du kan sikkert få det fikset for lidt linkjuice eller en tjeneste :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 8. Jun 10
Skrevet kl. 13:35

linkjuice...Jamen alle kan allerede nu angiv link til sin hjemmeside og firma helt gratis.

Men mon ikke der er en venlig sjæl, som vil gøre det gratisSmile

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 14:03

Feedback:

linkjuice...Jamen alle kan allerede nu angiv link til sin hjemmeside og firma helt gratis.

Men mon ikke der er en venlig sjæl, som vil gøre det gratisSmile

Hæ hæ.... Ja så er det måske ikke den fedeste byttehandel Geeked

Men jo, der er sikkert en, der vil gøre det gratis.... Vi taler jo bare om en simpel header ikke sandt?

Jeg er desværre ikke 5 potter pis værd i dag, rent kreativt.... Men hvis der ikke er nogen der melder sig på banen.... Så smid mig en PM i aften - så kan jeg kigge på det imorgen for dig....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:36

Send en mail til anders@photoshopguide.dk så laver jeg gratis, noget lignende det du linker til :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 14:41

Jeg vil også godt tage et kig på det :)

Smid din mail i en pb :)

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Tilmeldt 8. Jun 10
Skrevet kl. 23:02

Anders:

Send en mail til anders@photoshopguide.dk så laver jeg gratis, noget lignende det du linker til :-)

Super Anders.:)

Jeg har sendt en  mail til dig....vi glæder os alle til at se dit mesterværk..:)

1000 tak...)

Magazine for men Online  Taaak for din venlighed også..

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 23:53

Hej

Send mig en E-mail om hvad der skal stå i din banner og jeg lave en nice en til dig. Min E-mail er mike@worldofwarcraftnewz.com. Så laver jeg en der er kønner.

Hilsen Mike Nielsen

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 00:03

Jeg kan også godt lave det hvis du ikke har fået det lavet endnu

Umut Ücler

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)