Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis reklame, noget for dig?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Er De indehaver af egen e-butik, har vi et tilbud til Dem som er ganske gratis.

Vi har i samarbejde med en avis (oplag 150.000) fornyligt startet portalen www.ads4people.com, hvor private såvel som erhvervsdrivende helt gratis kan købe og sælge varer af hinanden.

Siden bliver kraftigt markedsført i avisen, for på denne måde at skabe trafik.

Det vi søger er e-butikker/samarbejdspartnere som enten selv vil eller give os tilladelse til at tilføje deres produkter til hjemmesiden, så de besøgende har nogle varer at kigge på/købe.

Alt er er gratis det vil sige du bestemmer selv om du ønsker at vedhæfte et billede, forside visning, at tilføje en URL til din e-butik og meget meget mere.

Men er det noget for Deres e-butik, kan De enten kontakte mig pr. e-mail, ved at sende mig en PM eller ved selv at besøge www.ads4people.com og tilmelde Dem.

Med venlig hilsen Martin George Suhr Madsen Ihærdig iværksætter

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 16:33
Jeg beklager lige på forhånd at jeg er totalt OT, men du bruger De, Dem og du i samme tekst. Udover at det for mig virker alt, alt, alt for gammeldags, højtideligt og stokkonservativt at bruge De og Dem, så falder det hele bare til jorden når du ikke er konsekvent i sproget. Bare et enkelt ''du'' ødelægger jo det hele :)

Jeg er også ret sikker på at ingen her på Amino vil føle sig stødt hvis du fremover kun siger ''du'' ;)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:34
du skal da have lov til at tilføje mine produktet osv. for at give din side lidt fyld... men en ting er sikkert, jeg gider ikke gøre det selv, så meget tror jeg desværre ikke på din ide. anytime-vejle.dk

held og lykke med projektet 

Fra København S
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:49
arhhhh en kæmpe typo fejl den med du og de... hmmm.. den smuttede i farten..

Med venlig hilsen Martin George Suhr Madsen Ihærdig iværksætter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)