Jeg har da aldrig sagt sådan om mig selv før.- Nu vil jeg prøve at lægge det ud til alle jer, jeg ved der sidder mange kloge hoveder og kikker. Jeg er nærmest blevet "fartblind" og trænger til nogen, der se hvilken vej jeg kan tage. Jeg er uddannet skuespiller, socialpædagog og kunst og udtryksorienteret psykoterapeut, jeg er herudover kunstmaler - de uddannelser jeg har valgt, er ud fra mit menneskesyn og ønsket om at gøre verden til et bedre sted, (det ved jeg godt er et temmelig urealistisk men :-) ) - ja og så fordi jeg er et menneske, i konstant samspil med verden, der kan lide at vende ting og se problematikker fra forskellige vinkler. Jeg har en ukuelig optimisme, en masse energi og er faktisk meget realistisk omkring hvad jeg kan og ikke kan. Jeg har altid taget livet, som det kom og fået det bedste ud af det. Har undervist en del, i bla. personlig udvikling, kommunikation og meget mere ... Har været ansat i forskellige teatre, og her spillet for alle aldre samt instrueret m.m.m.m.m. Har arbejdet med mennesker i alle situationer i livet, hjemløse, familier, arbejdsløse på jobcentret og projekter med indvandre derudover, har jeg løbende en del i terapi både individuelt, familier og par. Jeg har altid vidst, at jeg ville være selvstændig, men har kun været det i kortere øjeblikke af mit liv. Jeg er nu ved at starte et rengøringsfirma mest fordi, der skal ske noget og fordi - ja - det er faktisk godt at skrive det her, - hm, jeg er nok træt af, ikke at kunne få alle mine tråde, til at spille sammen på givende vis. Jeg tænker at her inde er der mennesker, der ser muligheder frem for begrænsninger, - det gør jeg også normalt ... men jeg er blevet blind... hvis I gider, så kom med nogle tanker..
|
Hej Kikis