Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser man hvor mange der køber (analyse)?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg vil gerne igang med at lave noget markedsføring for folk(facebook ads og google ads), men mit problem er: Hvordan tjekker man om det er salg og om bruger opretter sig osv.? skulle jo gerne kunne tjekke om jeg skal have penge :)

Nogle andre råd med hensyn til markedsføring via facebook ads og google ads så skriv dem gerne ;)

Mvh Lasse

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 01:37

Dvs. at du gerne vil I gang med at lave lidt tracking på andre folks website som du hjælper med opsætning af kampagner? 

Det mest oplagte vil jo næsten være at når du får installeret AdWords tracking på de kampagner du kører og f.eks. bruger Google URL Builder og Google Analytics til dine facebook kampagner. Kombineret vil du kunne opsætte mål for hvornår en given kampagne giver salg, samt analyse på konverteringer etc.

Ellers skal du have fat i noget mere avanceret trackingsoftware, hvor  du indsætter en pixel på dine kunders "Tak for handlen" side.

Derudover vil jeg også tilføje at jeg synes det lyder lidt skræmmende at du vil styre andres kampagner uden selv at have styr på tracking - Men alle skal vel starte et sted.

Mvh.

Janus

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 07:53

Hej Lasse.

Vær opmærksom på at trackingen kan være lidt en kompliceret affære i nogle CMS'er. Jeg synes også Google Analytics er det første du skal sætte dig ind i, men som Janus siger, findes der flere fremragende muligheder derude.

Jeg håber, du laver en masse testarbejde, inden du begynder at tilbyde din hjælp til andre virksomheder. Der findes virkelig dygtige folk derude og det er jo dem du skal konkurrere med på kvaliteten. Ikke, at det ikke er muligt, men det kræver en vis indsats.

Mange hilsner,

Mathias.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 09:31

Har egen webshop hvor jeg vil teste et godt stykke tid, men kender en del til Google Analytics.

Vil hellere ikke starte med at gøre det for andre før jeg selv har 100% styr på det, men ville jo gerne vide hvordan jeg kunne tjekke salg, men vil i mene jeg bare kan bruge analytics?

Mvh Lasse

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 22:26

Hvordan kan jeg sætte analytic op så jeg kan se hvor køber/bruger springer fra og hvordan tjekker man om der er salg/oprettelse af bruger via sin annonce?

Mvh Lasse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)