Flot at du har gaflet dig en spændende praktikplads :·)
...og en meget sjov sætning: .....så spurgte Thomas om han kunne komme i praktik hos den succesrige
iværksætter Mogens Langballe Nørgaard. Uden at tænke sig om, svarede
Mogens: ”Ja, selvfølgelig kan du det!”
I øvrigt synes jeg det er lidt synd at du ikke skriver i »jeg« form generelt på din videoside. Det er jo dig som laver det hele - og det kan du jo godt være stolt af !
Hej Helle
Som jeg siger i videoen er det en pressemeddelelse som er udarbejdet af Thomas Thomsen og sendt ud, men åbenbart ikke været noget for de forskellige medier. Men jeg synes den er utrolig god.
Er rigtig glad for at du har fundet den rette vej - synes virkelig du har gang i nogle spændende og interessante projekter, selvom jeg ikke har meget tid til at følge med herinde mere.
Godt gået og held og lykke i fremtiden - med det engagement du ligger for dagen skal det nok ende med noget stort.
Bare klø på, der er kun en vej - og det er fremad.
Er rigtig glad for at du har fundet den rette vej - synes virkelig du har gang i nogle spændende og interessante projekter, selvom jeg ikke har meget tid til at følge med herinde mere.
Godt gået og held og lykke i fremtiden - med det engagement du ligger for dagen skal det nok ende med noget stort.
Bare klø på, der er kun en vej - og det er fremad.
Bendtsen
Mange tak for rosen Michael, den er jeg rigtig glad for.
Du har været en stor del af de projekter jeg har i gang i dag, i hvert fald mine formuleringer, og handlingsmåder også fik jeg jo alligevel et nyhedssite, dog ikke for unge :-)