| 
                             Hej, Jeg har i sidste uge "mistet" ca 40 inlinks på siteexplorer.search.yahoo.com... for 2 uger siden havde siteexplorer 120 inlinks, og nu viser den 80 inlinks Jeg havde f.eks nogle inlinks fra kommunikationsforum.dk, som er væk... men både artikel og link er stadigvæk på kommunikationsforum.dk, det samme med de andre... Hvad er der sker..? Jeg kan også se at dette har påvirket nogle søgeresultat på google.com. på forhånd tak.  | 

Det kan meget vel skyldes, at f.eks. din artikel på kommunikationsforum har optrådt på forskellige "nyeste artikler"-siden og lign, hvilket har givet en del ekstra undersider på kforums hjemmeside, som har linket til din. Når der kommer nyt til, falder din artikel og linket væk fra nogle af disse sider.
Det samme sker, hvis du f.eks. skriver en kommentar på en blog. Så vil du ofte få et link i sidebaren på bloggen i "nyeste kommentarer". Det kan hurtigt give et væld af links på en populær, stor blog, hvor undersiderne bliver crawlet tit. Og når andre så kommenterer efter dig, forsvinder du fra "nyeste kommentarer" og så forsvinder alle dine ekstra links også.
Sådan er der meget dynamik på visse websites, så lad være med at stirre dig blind på det totale antal links i site explorer.

Bliv gratis medlem