Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øreguf til min iPod

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er begyndt at svømme hver morgen ... og jeg savner nogle rigtige inspirerende ebøger, pod-casts el. lign at lytte til mens jeg gør det.

De må gerne handle om emner som:

o.l.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 03:48

Hvordan svømmer du med din iPod?

Vedr. podcasts om markedsføring, så har jeg lavet en kort liste her. Dem kan du jo starte med :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 03:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BZR:

Hvordan svømmer du med din iPod?

Vedr. podcasts om markedsføring, så har jeg lavet en kort liste her. Dem kan du jo starte med :-)

Hej ... tak for listen, det kigger jeg lige på :)

Mht. dit spørgsmål så købte jeg for snart 3 år siden en ipod fra : http://swimman.com/ :)

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 09:13

Cool Cool

Det vidste jeg ikke der fandtes Ipod til brug i vand.........Der må da være et salgspotentiale til strandløver og løvinder - som går fra strand i vand - jeg tænker også på til løbere....... Jeg bruger min iphone når jeg løber - men hvis det regner er det ikke det smarteste....så....hermed er bolden givet videre til dem som skulle mangle  noget at give kvinden eller manden der har alt.

Ha' en delig dag og weekend.

Lillian Pabst

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 09:13

Cool Cool

Det vidste jeg ikke der fandtes Ipod til brug i vand.........Der må da være et salgspotentiale til strandløver og løvinder - som går fra strand i vand - jeg tænker også på til løbere....... Jeg bruger min iphone når jeg løber - men hvis det regner er det ikke det smarteste....så....hermed er bolden givet videre til dem som skulle mangle  noget at give kvinden eller manden der har alt.

Ha' en delig dag og weekend.

Lillian Pabst

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 09:22

Hmmmm.... er åbenbart begyndt at gå igen................

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Svømme-iPod lyder som en rigtig fed idé! Jeg er stor tilhænger af lydbøger/podcasts og lytter hver dag.

Her er nogle anbefalinger:

• Alt af Robert Kiyosaki - start med "Rich Dad, Poor Dad" hvis du ikke kender ham. (Lydbøger - økonomi/rigdom)
  • Alt af Brian Tracy. Utrolig god motivator. Har også et par gode ting om salg.
  • Secrets of the Millionaire Mind af T. Harv Eker. (Lydbøger - økonomi/rigdom)
  • The Cold Calling Podcast (to britiske/skotske fyre med 10-15 års erfaring inden for området)
  • The Teaching Company har mange fantastiske kurser i alt muligt. Fælles for dem alle er at det er spændende emner og professorer som  er udvalgt fordi de er dygtige undervisere. Som vi alle ved kan en dygtig lærer virkelig gøre en forskel :)
  • Principles of Economics hjalp mig med at få en rigtig god start på læren om økonomi. Det interesserede mig overhovedet ikke i skolen og det har jeg ærget mig over senere. Men dette kursus var en god kickstarter :)
  • Jeg får mit ugentlige nyhedsfix igennem lyd-versionen af The Economist. Gode, dybdegående artikler og lydudgaven er fantastisk godt produceret.
  • iTunes University har også en masse spændende forelæsninger og andet indhold.
  • The 7 Habits of Highly Effective People af Stephen R. Covey er en fantastisk bog som jeg har læst 3-4 gange. Jeg har den både på tryk og lyd, og lyd-udgaven er noget lettere fordi den er forkortet :)

Nå, det var dem jeg umiddelbart kom i tanker om. Skriv bare en PM hvis du lurer på noget konkret, jeg ved nok om flere.

Happy listening.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)