Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salg pr. dag

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
15.000 kr. er ikke meget at købe tøj ind for. Vær opmærksom på, at indenfor tøjbranchen, der skal du ofte købe tøj til ½ år af gangen, og det skal bestilles ½ år i forvejen. Det tøj jeg får leveret i februar/marts, bestilte jeg i august. Mange tøjproducenter får kun syet det tøj op som bestilles, og er ikke lagerførende, så man kan ikke få suppleret løbende.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 09:15

Dato: 06-12-2006 21:56:11 Forfatter: MFC Nej, det er ikke mærkevarer.. men der findes vel oz en målgruppe, der ikke kun vil gå i mærketøj. Det er jo ikk sådan noget mærkeligt basic tøj.. det er virkelig smart, og jeg har sammenlignet tøjet med andre e-shops, som heller ikk er mærkevarer. Deres priser er jo dobbelt så høje... Jeg ved ikk om det er rigtigt at jeg kan tjene flere kunder pga. lave priser? Eller forbinder folk det med dårlig kvalitet??

Det med prisen, syndes jeg at du skal ligge 10% max 20% under  sammenlignet  med andre eshops, hvis du ligger dig for lavt, så vil dine kunder nok måske tænke useriøs, tror det er rest udslag, sidste års model osv...  Og så er der også plads til at lave udsalg sener på dine retser/dårlige modeler....

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 09:21
Dato: 07-12-2006 09:01:01 Forfatter: Lene Thorsager
15.000 kr. er ikke meget at købe tøj ind for. Vær opmærksom på, at indenfor tøjbranchen, der skal du ofte købe tøj til ½ år af gangen, og det skal bestilles ½ år i forvejen. Det tøj jeg får leveret i februar/marts, bestilte jeg i august. Mange tøjproducenter får kun syet det tøj op som bestilles, og er ikke lagerførende, så man kan ikke få suppleret løbende.

Hilsen

JA det er rigtig havd Lene skriver...

Hvis du siger til dig selv, hvad forventer du at sælge på ½år TOTAL.  Så er det let at regne bagud hvor meget du skal indkøbe for. 

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:05
SUPER!!!

Jeg takker mange gang for hjælpen... smil!!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)