Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger: Leverandører til fremstilling af diverse tøj tekstiler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger kontakt til leverandører, som kan producere/fremstille forskellige vartyper, da jeg har startet et tøjbutik på nettet og køre mit eget varemærke( www.khan-clothing.dk ). Har nemlig designs liggende til: bælter, skjorter, undertøj, dametrøjer og herretrøjer osv. Det største problemer er bare hvem kan fremstille dem!?!

Håber der er nogle herinde, som har nogle kontakter eller selv er leverandør, som vil hjælpe mig, med dette problem.

mvh.

YK

Tilmeldt 8. Dec 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:33
Hej YK

Hvor store mængder drejer det sig om?

Det er nok noget af det første en producent vil spørge dig om, og det er rigtig svært at finde nogen uden for danmark der laver små mængder.

Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig, men jeg bliver nød til at vide lidt mere om hvor meget du skal have lavet :)

Christa

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48

Forløbig drejer det sig om små mængder t-shirts, skjorter og herre/dame tøj. Da jeg gerne vil se om der er interesse for de designs og mærket der kommer på markedet, bliver det nok 30 eksemplar pr. design.

YK

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 15:52
Dato: 21-12-2006 15:47:30 Forfatter: YK

Forløbig drejer det sig om små mængder t-shirts, skjorter og herre/dame tøj. Da jeg gerne vil se om der er interesse for de designs og mærket der kommer på markedet, bliver det nok 30 eksemplar pr. design.

YK

30 styk, det var meget lidt. Det minste er 200 jeg kender til, og helst 500 og 1000 stk. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)