Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ældre gentlemen og blondiner - MLM

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ser til min glæde at AMWAY skældes ud for at være tudse-gammelt, og at det finansielle udbytte er ... lavt.

Nu er alt jo relativt, men jeg kan konstatere at der findes systemer, der kan opsamle især mænd, der måske har haft en besværlig pubertet - men hvor den så til gengæld har varet længe hurtige, frække, farlige, aggressive. Så tager jeg gerne resten. Og arbejder især gerne sammen med kvinder i alderen 29 til 29+.

Nu omsætter AMWAY for omkring 6.000.000.000,- US$ i mere end 90 lande og har omkring 3.000.000 IBO'ere som de aktive kaldes.

Det er fint nok, det kan vi sagtens fordoble uden at være i vejen for andre. Business, the old fashioned way: Real Money, Real Goods, Real People. Real Fun, too.

Hvad synes I? Skal der netop ikke være noget for enhver smag - hvis nu smag er en faktor?

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 19:31
Dato: 06-12-2006 17:23:40 Forfatter:frimann
Jeg ser til min glæde at AMWAY skældes ud for at være tudse-gammelt, og at det finansielle udbytte er ... lavt.

Nu omsætter AMWAY for omkring 6.000.000.000,- US$ i mere end 90 lande og har omkring 3.000.000 IBO''ere som de aktive kaldes.

Det er fint nok, det kan vi sagtens fordoble uden at være i vejen for andre. Business, the old fashioned way: Real Money, Real Goods, Real People. Real Fun, too.

6 mia. US$ / 3 mio. IBO = 12,000 DKK pr. IBO om året i omsætning.

Dvs. ca. 1000 DKK om måneden i omsætning pr. IBO.

UDEN downline så tjener den helt nye IBO''er altså 3% i RABAT / BONUS af sine egne indkøb.

Dvs. 3% af 1000 DKK = 30 DKK i Rabat / Bonus.

Så skal man katme sponsorere en del husstande, før end det bliver til noget.

Jeg kender ikke Amway''s Pay Out, men den er ikke særlig høj i forhold til mange af de nye virksomheder. Amway beholder de fleste af pengene - og derfor er grundlæggeren af Amway også på listen over verdens rigeste.

Tilmeldt 8. Apr 05
Skrevet kl. 19:37
Sure. If you say so.
Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:59
Dato: 08-12-2006 19:37:18 Forfatter: frimann Sure. If you say so.

Hej frimann

Har du lyst til at fortælle / forklare, hvordan man tjener penge med Amway - smid venligst jeres Pay Plan på bordet, så vi kan se den...!?

Tilmeldt 8. Apr 05
Skrevet kl. 00:12

Kan I se hvad jeg mener? Næh, det er jo en helt almindelig, ikke særlig lukrativ differencebonus-scala, sikkert til den man ville have hvis man sled sine fedtelæderstøvler ned ved at sælge møtrikker og fjerkoste ved dørene i pæne kvarterer. Den kan umuligt interessere andre end os fæle bagmænd, der uden indsats skummer fløden med et firma, der betaler ringere end alle andre 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)