Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg til folkeskolen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er.

Jeg kommet på en idé til noget undervisnings- og oplysningsmateriale, som henvender sig til folkeskolen. Er der nogen, der har erfaring med salg til det offentlige? Hvem skal man kontakte?

Håber, I kan hjælpe.

Tilmeldt 28. Apr 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:48
Mit indtryk er at det er bedste er at kende én indenfor folkeskolen, en lærer f.eks. som beskæftiger sig med det ens materiale beskæftiger sig med - da det generelt er lærere som finder pensum og materiale.
Tilmeldt 7. Dec 05
Skrevet kl. 17:21
Er det så selve skolen, der skal betale for materialet?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31
Dato: 06-12-2006 17:20:31 Forfatter: Jackpot Er det så selve skolen, der skal betale for materialet?

I den sidste ende er det den enkelte skole, der betaler..kontakt enten skolelederen eller formanden for det enkelte fagudvalg...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47
Stødte lige pÃ¥ dem her i dag, og synes det ser meget interessant ud. Var det ikke en mulighed at finde nogle andre virksomheder, der ogsÃ¥ sælger til uddannelsesinstitutioner og sÃ¥ prøve at udveksle erfaringer med dem samtidig med at  I kan hjælpe hinanden, hvis I ikke ligger i direkte konkurrence.
Http://minihydrogen.dk/dk/
Tilmeldt 7. Dec 05
Skrevet kl. 12:24
Tak for linket.

Jeg har var været inde og checke deres hjemmeside. Det ser ud til, der måske er mulighed for, de kan hjælpe mig.

Tilmeldt 12. Dec 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:16
Prøv i et offentligt register om de har indkøbskontorer.

Jeg ved Aalborg Kommune har et samlet indkøbskontor der laver alle indkøbsaftaler for hele kommunen. Dvs mange produkter ex. papir, legetøj, fjernvarmerør og meget meget andet er underlagt obligatoriske aftaler som man skal handle efter.

Det kunne da være fint at få hovedet inden for sådan et sted.

Husk at hvis du skal sælge til det offentlige skal du have mulighed for at sende elektroniske fakturaer via et scanningsfirma. Det er dog gratis hvis din omsætning er under et vist beløb.

Jeg er selv ved det offentlig, tæt på et indkøbskontor, og du er velkommen til at sende mig en pm hvis jeg kan hjælpe dig med noget.

Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:26

Du kan også prøve at tage kontakt til skolebestyrelser/formænd - i følge folkeskoleloven skal de godkende alt undervisningsmateriale. Jeg ved godt at i praksis ligger diverse valg/godkendelse af materialer tit hos fagudvalg eller faglærer - men hvis bestyrelsen finder dit materiale godt så har du en rigtig god indgang til den enkelte skole

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)