Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du: E-commerce-platformsekspert. Mig: Efterhånden seriøst desperat

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en træt dame. En træt dame, på en Webshop1 hos Scannet.
Jeg har i halvandet år, talt om at skifte platform. I de sidste 6-7 måneder, har jeg aktivt ledt efter det rette sted at flytte hen, men er ikke nået ret meget tættere på en beslutning, end jeg var da jeg startede.

Der er millioner af skrækhistorier på Internettet om katastrofale platformsskift, så jeg har efterhånden besluttet mig for, enten at bide tænderne sammen og blive på min nuværende platform og få det bedste ud af det, på trods af begrænsningerne, eller også skal den platform jeg skal over på, simpelthen være noget nær uimodståelig i forhold til mine ønsker og krav :-)

I den forbindelse peger mange på Magento, fordi man "kan alt".  Til gengæld har jeg haft overraskende svært ved, rent faktisk at finde udbydere af Magentoshops i Danmark. 

Så derfor dette nødråb.
Hvor vender jeg mig hen? Jeg har skrevet en løs, indledende kravspecifikation, som jeg godt kunne tænke mig, at nogen med bred indsigt i eksempelvis Magento (eller andre platforme, egentlig) gad kaste øjne på og fortælle mig om de ønsker overhovedet kan opfyldes - eller bare i nærheden af opfyldes - på den pågældende platform og måske også give et løst skud på, hvad sådan en fætter vil kunne gå hen og koste?

Er det dig? Eller kender du nogen, du kan anbefale?

Smid mig rigtigt gerne en mail på Lone@offwhite.dk - og så kan jeg spytte min smukke kravspec tilbage til dig.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:36

Hej trætte dame 

Jeg føler med dig, jeg har selv haft den webshop de bruger bare hos en anden udbyder.

Jeg har tænkt at bruge Søren Mejby webmasterservice.dk@gmail.com til min nye shop 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:53

Hiv fat i redweb og hør om deres nye redSHOP løsning, der er en shopløsning lagt oveni Joomla CMS.

De er skideflinke derinde og ved hvad de taler om. Igennem et møde med dem vil du helt klart kunne få god sparring til hvilken løsning du bør vælge.

Du  er også velkommen til at smide mig en mail - ikke at jeg vil løse opgaven for dig, men jeg vil gerne kigge lidt på det og komme med et par indspark, da jeg alligevel bare sidder herhjemme med et ødelagt knæ og stener.

Slutteligt kunne det måske være en ide at smide din løse kravspecifikation ind i denne tråd: Så kan folk læse den og komme med bud og input på baggrund af dette.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:17

Lone S. Hansen:
Til gengæld har jeg haft overraskende svært ved, rent faktisk at finde udbydere af Magentoshops i Danmark. 

Hmmm synes ellers jeg er godt aktiv herinde på Amino :). Vi laver ikke andet end Magento shops.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 23:22

Lone S. Hansen:
I den forbindelse peger mange på Magento, fordi man "kan alt".  Til gengæld har jeg haft overraskende svært ved, rent faktisk at finde udbydere af Magentoshops i Danmark. 

Har du ikke stødt på www.webshop3.dk i din søgen ? 

Det er et full service koncept der er bygget op omkring Magento. 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 23:28

Singularity:

Har du ikke stødt på www.webshop3.dk i din søgen ? 

Det er et full service koncept der er bygget op omkring Magento. 

Hej Nils, 

Jo, jeg er stødt på jer - jeg har eksempelvis lavet tegningen på jeres website ;-)
Jeg talte kort om det, med Peter til et møde der omhandlede noget andet. Han sagde lige ud, at han umiddelbart mente at jeg var for besværlig, i forhold til den type kunder i/de gik efter - hvilket er helt fair. Jeg tror Scannet ville ønske, at de havde sagt det samme til mig, i tidernes morgen :-)

Hils i øvrigt :-) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)