Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Golf

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Er der nogen herinde der spiller golf?

Og hvor spiller i henne? Kan i anbefale nogle gode baner på sjælland?

Vh

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:23

Ja da ;)

Den nye bane i Farum, og Smørum er mine favoritter

Kunne egentlig være sjovt hvis Amino lavede et "Amino mesterskab", hvor man samtidig kunne netværke - hvis der er opbakning bag, ville jeg gerne stå for dette...

Bendtsen

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:28

Bendtsen:

Ja da ;)

Den nye bane i Farum, og Smørum er mine favoritter

Kunne egentlig være sjovt hvis Amino lavede et "Amino mesterskab", hvor man samtidig kunne netværke - hvis der er opbakning bag, ville jeg gerne stå for dette...

Bendtsen

Fed idé!

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:02

Hej igen

Ja, havde ikke tænkt på det før jeg så dit indlæg - men hvordan gøres dette lige?

Skal vi oprette en afstemning eller lign for at se hvor mange der rent faktisk spiller golf af Amino brugerne eller skal man kontakte Martin T - for måske at få sat noget fokus i form af annoncer herpå Amino - kunne jo være man med lidt snilde både kunne finde sponsorer mv, så man kunne lave et rigtig fot arrangement...

Går lige i tænkebox, hvis du har gode ideer så sig endelig frem - ellers kunne man starte ud med en turnering på Egedal, den lille bane på smørum, hvor jeg tror man kunne overtale golfcenteret til at alle måtte spille, med eller uden handicap - så alle kunne være med og så lave en A og B gruppe?

Hva siger du/i?

Bendtsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)