Nystartet dansk ejet firma med basis i Syd Europa søger partner i Danmark til at varetage salg til Danske kunder (Mulighed for medejerskab uden kapital indskud)
Har du eget firma, eller påtænker du at starte som selvstændig med salg af herre mode tøj til butikkerne (15-30 år), har du smag og flair for salg, måske arbejder du med salg i butik – så kan det være at du er den partner vi søger! Vigtigt er at du kan sparke røv!
Grundtanken er at konceptet skal være en hjælp til de ”mindre” butikker i kampen mod de store kæder. Vores force er høj kvalitet samt hurtig levering og konceptet er baseret på ”point of fashion”. Den rette person vil få stor indflydelse på design, men dette er ikke et must idet der arbejdes med designere i ind og ud land.
Hmm efter at have chekke din profil og hjemmesiden
ingen informationer på profilen, ingen på hjemmesiden, ingen kontakt personer, navn eller noget. en henvisning til en anden hjemmeside hvor det ikke er muligt at kopiere web adressen, intet om hvad dette specielle tøj er.
Min opfattelse er at det begynder at lugte fælt af at lokke naive unge
Nu skriver du firma i syd europa, er det muligt at få info om hvilket.? I forhold til konceptet, synes jeg info er meget begrænset - er der en grund til dette?
hmmm - det kan også være at der er tale om en person der via sin stilling kan have interesse konflikter og ønsker at sidde lidt på sin idé/koncept lidt endnu...
Det kan også være at dette er tilfældet for den person der kunne være interesseret i et givet samarbejde... Hvorfor der er oplyst en email addresse branddistributorwanted@gmail.com
Hej - arbejder med tekstiler i forvejen og har en del kunder som jeg ikke ønsker involveret pga evt interesse konflikter. Vil gerne ordentlig fra start og ønsker rene linier.