Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu har jeg startet en blog, hvordan kommer jeg videre...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har startet en lille hygge blog, om mine oplevelser indenfor et bestemt emne - nu er jeg ikk en haj til alt det med markedsføring, reklamer osv. på nettet, men kan man evt. få reklamer på sin blog, indenfor det pågældende emne, er ikke interesseret i at reklamerer for alt mellem himmel og jord - men nærmere selekteret indenfor relaterede emner?

Det er en wordpress blog.

Hvis man kan, er der så nogen der kan fortælle lidt mere om hvem, hvad, hvor og hvordan?

Håber og høre fra jer derude :)

Bendtsen

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 09:53

Der er jo Google Adsense som læser indholdet på dine blog, og derefter generere annoncer som matcher dine indlæg Smile

Fra Tommerup
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:00
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 10:05

Uden at markedsføre mig selv for hårdt, men du kan få starthjælp på min blog

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 09:56

Jeg ville også rekomendere Michaels blog Antphilosophy.com, der er super mange gode ideer og erfaringer han selv har gjort med sine blogs de sidste par år.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 10:39

Som alternativ til Google Adsense, så kan du jo se efter, om nogle af de danske (hvis det da er en dansk side) affiliate netværk, har produkter, som relaterer sig til dit emne.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)