Venlige Aminoer Jeg søger hjælp i det fantastiske amino netværk vedrørende mødebooking. Jeg sælger rengøringsmidler udelukkende B2B via et online webkoncept. Da jeg har indset at det første kundemøde trods alt er nødvendigt, vil jeg spørge jer om nogen kan anbefale en god mødebooker der kan varetage den del for mig? Jeg ønsker en kontakt til en mødebooker som kan tage mindre opgaver, og som ikke skal have dækket udgifter til store systemer og diverse analyser og statestikker. Jeg vil gerne selv komme med ringelisten, og ønsker en simpel løsning. Giver det mon mening. Findes det? Og er der nogen som kender nogen? Se evt. www.basicclean.dk for at få en fornemmelse af hvad der skal bookes møder om. Min målgruppe er primært cafeer, restauranter, kroer og rengøringsfirmaer :o) De bedste hilsner Louise |
MØDEBOOKING - ANBEFALINGER OG GODE RÅD SØGES
- 1
Hej Holger Tak for dit gode forslag. Det havde jeg ikke lige tænkt på, men selvfølgelig :o) Det skal da prøves. God Sankt Hans. Venlige hilsner Louise |
Hej Louise Du er mere end velkommen til at give os et kald her i Nordjysk Marketing Vi er altid friske på et godt amino tilbud, så man kan afprøve os og se hvad vi kan bibringe virksomheden. Du kan evt. give mig et kald på 69606300 eller en mail på info(at)nordjysk-marketing.dk Mvh |
Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.
Hej Louise, De Bedste Hilsner |
Kristian Joergensen
www.moedebooking.com