Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personlig blog og sprogvalg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i den situation hvor jeg ønsker at starte en personlig blog. Jeg ønsker at gøre denne blog international, så hele verden kan følge med. Det vil sige sproget bliver engelsk.

Jeg kommer samtidig til at køre en del SEO på bloggen. Blandt andet ønsker jeg at optimere på mit eget navn, men her kommet mit spørgsmål så:

Hvis jeg får optimeret bloggen i forhold til mit eget navn, men siden er på engelsk, vil normale søgninger fra Danmark så også få siden frem?

(Og jeg ved godt at der sikkert er omkring 0 om året der søger på mit navn lige nu ;-)

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 17:20

Lars Holdgaard:
Hvis jeg får optimeret bloggen i forhold til mit eget navn, men siden er på engelsk, vil normale søgninger fra Danmark så også få siden frem?

Ja

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:26

Ja det er ikke noget problem :) faktisk det letteste i verden. 

Lav en blog i wordpress og læs lidt omkring seo og skriv dit navn nogle steder på siden og så skulle det være det :) meebox har 1 klik install af wordpress. det er super nemt at finde ud af. 

Søg der efter på youtube efter all in one seo og instalerer dette på din wordpress og du er i gang. 

Hvis du ikke selv ønsker at gøre dette kan jeg tilbyde dig at sætte det hele op for 2500 kr + moms og så kan du frit vælge et design fra http://www.woothemes.com/ som er super gode til lave sådanne 

Vil du have dit eget design kan dette laves til en pris som ligger mellem 8000-10000 kr 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 17:33

Mange tak for de hurtige og gode svar - Det var lige præcis det jeg havde behov for.

Jeg har selv godt styr på hjemmesider og opsætning, så den del klarer jeg selv! :-)

Tak igen!

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)