Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mit website er blevet hacket - hvem kan (mod betaling) hjælpe?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Flere af mine websider er åbenbart blevet hacket, jeg har fået følgende besked fra google

:Dear site owner or webmaster of mitdomæne.dk,
We recently discovered that some of your pages can cause users to be infected with malicious software. We have begun showing a warning page to users who visit these pages by clicking a search result on Google.com.

Below are some example URLs on your site which can cause users to be infected (space inserted to prevent accidental clicking in case your mail client auto-links URLs):

Hvad gør jeg?!

Jeg har skrevet til mit webhotel, men de har kun en standard e-mail med råd til hvad der skal gøres, som jeg slet ikke kan hitte ud af.

Er der et firma/privatperson herinde der (mod betaling) kan og har tid til at hjælpe hurtigt, så skriv en PM :-)

Mvh. Jesper

Lån trods RKI - kom ud af RKI

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:40

hey, det vil være smart hvis du til en start skriver hvilken hjemmeside der er tale om. hvilket system der bliver brugt osv.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 16:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vores erfaring er, at det ofte sker ved misbrug af brugerens FTP-login eller ved en fejl i det brugte CMS. Dit webhotel burde kunne fortælle dig, om det er sket via FTP-adgang eller via en fejl i dit script.

Hvis det er sket via dit FTP-login, så sker det ofte ved at en bruger med passwordet har fået sin computer inficeret med malware. Derved er passwordet blevet opsnappet og efterfølgende misbrugt. Du skal derfor gennemgå de computere, hvor det har været benyttet, og få det løst. Husk at ændret FTP password. Problemet kan nemt genopstå, hvis I ikke får fundet lækket.

Hvis det er en fejl i dit CMS eller script, så skal du have fat i vedkommende, som har lavet eller vedligeholder din hjemmeside.

Men kontakt dit webhotel, og bed dem afklare, hvordan din hjemmeside er blevet ændret.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:56

Du mangler at slå PB'en til.

Du kan sende mig en pb med url hvis du ikke vil have den ud i det åbne.

Har selv prøvet at rydde op for en klient der fik samme besked.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:13

Tak for de hurtige svar.

Jeg ringer til dig Niels.

Lån trods RKI - kom ud af RKI

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag fat i Thomas fra Aboutweb.dk han er super dygtig, og kan helt sikkert hjælpe dig.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:04

jesper.koben:

Tak for de hurtige svar.

Jeg ringer til dig Niels.

Så blev det fixet.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 23:26

Hej Jesper,

Hvis du ikke har faaet loest problemet endnu, saa skriv en mail til mig med lidt flere detaljer, maaske vi kan loese det for dig. Den facebook applikation link som du skrev i dit andet indlaeg kan ikke aabnes.

Med venlig hilsen

Lars
lars@indosoft.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)