Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til flash film

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære AMINOER.

Vi har nogle flash film i AVI format, som p.t. fylder 7,5 mb. Vi har to udfordringer:

1) Vi skal meget gerne have dem ned i størrelse til 1 - 1,5 mb
2) Vi skal evt. have et ekstra slutbillede ind i filmene, men dette er dog ikke afgørende.

Er der nogle, som hurtigt kan hjælpe os? Mail meget gerne på jonathan@engodsag.dk
På forhånd tusind tak!

Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:41
Hej Jonathan,

Den Kreative Bjergbestiger kan hjælpe dig med din flash film.

Hvornår skal du bruge dem og skal filmen ligge i deres originale størrelse.

Hvis du er interesseret kan du smide en mail eller kontakte mig. Er dog booket op det meste af dagen i dag, så hvis det virkelig er en haster haster så kan jeg desværre ikke.

Med venlig hilsen

Daniel Laursen
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:41
Hej igen folkens,

fik vist skrevet flash, men det er AVI - altså videoformat-filer...

Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:59
Hej Jonathan,

må jeg først og fremmest sige, at jeg er imponeret over dit koncept- super flot gået!!

mht Avi''en...den kan vi klare for dig. Sig blot til hvis det stadig er aktuelt.

-ellers bør du naturligvis overveje om en Image Film ikke ville kunne forstærke jeres budskab og sætte ekstra gang i bixen:-)

venligst,

*Jeppe

ww.imagefilm.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:42
Hej Jonathan.

Det kan jeg sagtens. hjælpe dig med. kan også sætte et slut billede ind det er ikke det store indgreb
Skriv lige til mig så vi kan finde ud af detalierne. - Deadline - pris - størrelse -
peter@vintergaard.com

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 03:01
En AVI-film på 7.5 megabyte behøver ikke at være et problem. Spørgsmålet er hvor lang din film er i forhold til den kvalitet du vil vise den i og igen i forhold til den streamingsmetode du bruger. Til sammenligning bruger DR 2.5 MB i minuttet ved den højeste bitrate de transmitterer med over nettet.

Det er altså ingen kunst at få din fil til at fylde mindre - men at du komprimere den i forhold til længden af din film i minutter og at komprimere vha. det bedste "codec" de fleste af dine modtagere har.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)