Jeg står og mangler feedback på min side der pt er i Beta version. For at komme videre med siden vil jeg gerne havefeedback fra mine fellow Aminoer.
Vil ikke fortælle så meget om siden da det feedback jeg skal bruge omhandler hvor let forståeligt konceptet og siden er. Da servicen enten kan vælges som gratis eller være betalingsbaseret, opfordrer jeg til at vælge gratis abonnement.
Det ser spændende ud, men jeg vil mene at du skal skære langt tydeligere igennem med budskabet. Hvad kan jeg bruge dette site stil?
Reklamerne, er det nogle som du selv har lavet? For de minder (alt for) meget om resten af designet, og det kan forvirre dine besøgende rigtig meget.
Angående selv konceptet, så vil jeg mene at du har meget travlt hvis du skal have alle Mp3-afspillere, kameraer osv. indexeret. Derfor ville jeg starte med at fokusere mere på noget spcifikt, som fx. kameraer ELLER mp3-afspillere. Intet af mit hardware er der.
Held og lykke med siden.
/Bomann
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Din feedback omkring budskabet hører jeg også andre steder fra og der arbejdes lige pt på en ny forbedret forside der beskriver / viser hvad brugerne skal bruge sitet til, for du har ret..man kan som ny bruger sagtens blive forvirret over siden.
Reklamerne er midlertidige til test af reklamefunktionen og der er også reklamer fra google der vises. det er muligt de fylder for meget, selv efter jeg har reduceret størrelsen. måske det var en idè at fjerne topbanneret og kun beholde bundreklamen.
mht konceptet har du fat i noget..., en ting ad gangen, en type ad gangen. at intet af dit hardware er listet skyldes nok at siden er spritny og der kommer løbende flere produkter ind. man kan iøvrigt sende en mail med de produkter man gerne så i databasen og når der er mails nok, ja så kommer produkter også i..hvis man altså er tilmeldt.
derudover er jeg interesseret i feedback omkring automail fra systemet. her tænker jeg på den activation mail man skal modtage med link til activation og hvor smertefrit det går.