Faldt over denne glimrende video af Jeff Walker. Han beskriver hvordan Apple skabte buzz omkring deres nye iPhone 4, og på den måde fik 600.000 forudbestillinger. Enjoy! /Bomann |
Hvad kan man sige... De er geniale!
Faldt over denne glimrende video af Jeff Walker. Han beskriver hvordan Apple skabte buzz omkring deres nye iPhone 4, og på den måde fik 600.000 forudbestillinger. Enjoy! /Bomann |
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Hvad kan man sige... De er geniale! |
Undskyld jeg går off topic.... Men for pokker da! Hvis der nogensinde har været en mand, der har haft brug for Powerpoint, så er det godt nok Mr. Walker! Jeg stod af efter et minuts tid, hvor han havde stået og keglet rundt med sine tuscher og et håndklæde |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Det havde jeg egentlig ikke noget problem med, jeg valgte at fokusere på indholdet af indlægget og ikke udførelsen. Jeg vil mene at det er virkelig godt fremlagt. /Bomann |
|
Kommer snart...
Tror man skal fokusere på indholdet end fremlæggelsen af indholdet. De har set en mulighed og arbejdet med den, så pyt med om han roder lidt rundt eller om håret sad forkert den dag :-)
|
Jeg er nu heller ikke særlig imponeret over denne video. Ikke så meget på grund af den lidt kedelige måde at fremlægge budskabet på, men mere på grund af at der reelt ikke bliver forklaret noget i video'en, som jeg ikke vidste på forhånd i forhold til Apple's måde at markedsføre deres produkter på - allerede før de officielt er annonceret. |
Så kan du jo vælge at bruge dette som en reminder, og tænke over hvordan du måske kan benytte det i din markedsføring. /Bomann |
Fedt med lidt indsigt i, hvordan Apple har håndteret markedsføringen af iPhone 4. Men man skal også huske, at meget af hypen omkring iPhone 4 bliver båret af de mange iPhone 4 foraer og blogs, som eksempelvis Gizmodo og MacRumors. Apple kunne sagtens genopfinde hjulet, og det ville stadig blive en succes. Der er jo ret beset ikke noget spektakulært ved iPhone 4, som ikke allerede findes i andre telefoner. Men alligevel formår Steve Jobs at skabe en stemning af, at iPhone 4 er det mest revolutionerende produkt i verden, som ingen kan leve uden. Og det er jo intet mindre end genialt. Jeg købte iPhone og iPhone 3GS - og jeg køber selvfølgelig også iPhone 4. |
For lige at komme tilbage til virkligheden hehe så lavede han lige mere mønt med en tusch end hele amino til sammen :) tror måske der er en dyber mening med at det er blevet lavet på den måde som det er :) |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts