Jeg håber der er nogle der kan hjælpe, jeg har hårdt brug for et program til at udskrive faktura og tilbud til mine kunder.
Indtil nu har jeg skrevet dem i hånden på en alm. regningsblok, men det virker uprofessionelt, og der er til ikke plads nok til både et varenummer og en varetekst
Jeg ved godt det optimale ville være et komplet regnskabssystem der er intregreret med lagerstyring og regnskab, men det må blive næste projekt, ligenu har jeg bare brug for at kunne sende opkrævninger ud til kunder der har fået deres varer, samt give nye kunder tilbud.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
jeg vil pege på 2 programmer SummaSummarum Professionel - koster dig 1.780,- up front her og nu - og ikke mere i fremtiden - Hvis du på sigt vil op og have lagerstyring opgrader du til Entreprise til 2.680,- (altså med forskelsværdien, hvis du ikke køber den med det samme) - hent her hvis du også vil have muligheden for medfølgende support til programmet www.summasupport.dk
Den anden mulighed er AESIRAS Express - Den giver dig mulighed for at starte blødt op med en 2.500 årlige posteringslinier for enten 1.995,- ved køb af licens eller kr. 99,- pr. måned hvis du lejer licensen (du skal dog binde dig for 3 måneder). De 2.500 postlinier kan du så fordele på dine fakturaer og noget til dine almindelige finansbilag. Hvis du så expanderer udaf dette Express - så opgraderer du for en overkommelig penge - se mere om dette på www.webshop-plus-aesiras.dk Du kan nemlig også tilkoble en webshop til økonomiprogrammet hvis det skulle være behovet på sigt.
Jeg bruger og har altid brigt AirBoss det er rigtig godt og meget enkelt at bruge. Det er dansk udviklet og koster for den mindste version lun 1995,- ex. moms. Der findes en masse udvidelser moduler osv til forsdkellige brancher.