Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til at udskrive faktura

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe, jeg har hårdt brug for et program til at udskrive faktura og tilbud til mine kunder.

Indtil nu har jeg skrevet dem i hånden på en alm. regningsblok, men det virker uprofessionelt, og der er til ikke plads nok til både et varenummer og en varetekst

Jeg ved godt det optimale ville være et komplet regnskabssystem der er intregreret med lagerstyring og regnskab, men det må blive næste projekt, ligenu har jeg bare brug for at kunne sende opkrævninger ud til kunder der har fået deres varer, samt give nye kunder tilbud.

Venlig hilsen

Klaus

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 23:28
Fra Greve
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:06

Jeg søgte nu et simpelt program, evt. bare et regneark, hvor jeg kunne indtaste varenummer og tekst, samt pris

Venlig hilsen

Klaus

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:35

Klaus Lykke Skov:
Jeg søgte nu et simpelt program, evt. bare et regneark, hvor jeg kunne indtaste varenummer og tekst, samt pris

Venlig hilsen

Klaus

Hej Klaus,

Jeg kan, ligesom Tobias, anbefale Summa Summarum.
Men hvis det udelukkende er en Excel skabelon til fakturaskrivning, du leder efter, vil jeg foreslå, at du henter en gratis Excel faktura skabelon fra Microsoft. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 07:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Klaus. 

Jeg startede op på samme måde. Jeg har en skabelon til Excel, som du kan få ganske gratis (du skal selvfølgelig selv rette den til)

Smid mig en besked, så sender jeg den til dig. 

Mvh. 

Kim

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 07:56

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 15:50

jeg  vil  pege  på  2 programmer   SummaSummarum Professionel  -  koster   dig  1.780,-  up front  her  og  nu  -  og  ikke  mere  i fremtiden -  Hvis du  på sigt  vil  op og  have  lagerstyring   opgrader  du til Entreprise  til  2.680,-   (altså  med forskelsværdien, hvis du  ikke køber  den  med det samme)  -  hent  her hvis du  også vil have muligheden  for  medfølgende  support til programmet  www.summasupport.dk

Den anden mulighed  er  AESIRAS Express  -  Den  giver dig mulighed  for  at starte  blødt op  med  en 2.500 årlige posteringslinier  for  enten  1.995,-  ved køb af  licens   eller  kr.  99,- pr.  måned hvis  du  lejer licensen (du skal dog  binde  dig  for  3 måneder).  De 2.500 postlinier  kan du  så  fordele  på  dine  fakturaer  og  noget til  dine almindelige  finansbilag.  Hvis du så  expanderer  udaf  dette  Express   -  så opgraderer  du  for en overkommelig  penge  -   se  mere  om  dette   på   www.webshop-plus-aesiras.dk     Du kan  nemlig også tilkoble  en webshop  til økonomiprogrammet  hvis  det  skulle  være  behovet  på  sigt.

mvh

Otto B Petersen

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:20

Jeg bruger og har altid brigt AirBoss det er rigtig godt og meget enkelt at bruge. Det er dansk udviklet og koster for den mindste version lun 1995,- ex. moms. Der findes en masse udvidelser moduler osv til forsdkellige brancher.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 14:29

Hej Klaus,

Du er velkommen til, at sende mig en mail på info@tk-datateam.dk så fiunder vi det program der passer bedst til dig.

Fortsat god dag.

dbh,

Morten Dal

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)