Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iOS4

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Carlsen:

Stod det til mig havde jeg stadig min gamle iPhone Silverback. Desværre døde den i vinters efter et styrt på cykel. Jeg har gået og puslet meget med idéen om at investere i en ny iPhone 4, men jeg får ikke mere lyst af, at Apple undlader de største nyheder fra en telefon, der kun er 2 år gammel. Normalt kan jeg godt lide Apple og har brugt deres computere i flere og år, men synes sgu de har været for smarte denne gang.

Stod det til mig, så købte jeg den nye iPhone 4 når den udkommer! Glæder mig så meget til at prøve den :)

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 23:55

Jeg vil give dig ret pånær den med multitaksing. Jeg tror ikke du har lyst til at mutitaske på en iPhone 3G med dens hardware - hvis du virkelig har lyst, må du jailbreake :-)

Jeg har også lavet en kort gennemgang af iOS4, så folk uden iPhone eller iPod Touch kan tjekke ud, hvis de er nysgerrige :-)

 iPhone 6

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 01:54

Supervigtigt med links til fire forskellige gennemgange af iOS4 i samme tråd. Nu kan ingen være i tvivl :-)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 02:00

Alexander Carlsen:

Stod det til mig havde jeg stadig min gamle iPhone Silverback. Desværre døde den i vinters efter et styrt på cykel. Jeg har gået og puslet meget med idéen om at investere i en ny iPhone 4, men jeg får ikke mere lyst af, at Apple undlader de største nyheder fra en telefon, der kun er 2 år gammel. Normalt kan jeg godt lide Apple og har brugt deres computere i flere og år, men synes sgu de har været for smarte denne gang.

Tja det er jo fordi du (ligesom mig) ejer et stykke hardware der ikke er hurtigt nok til at give en god brugeroplevelse af de features. Jeg er sikker på at apple har taget beslutningen for ikke at få brugere der skriger "SHiiit det lort køre langsomt, skod update apple"...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53

Fik det hentet i går aftes og har leget lidt med det og synes det virker super umiddelbart. Specielt mapper og multitasking synes jeg tegner godt ;-)

/Anna

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 12:07

Niklas:
Jeg er sikker på at apple har taget beslutningen for ikke at få brugere der skriger "SHiiit det lort køre langsomt, skod update apple"...

Man kan jo lige så godt presse sine kunder til at købe/opgradere ;)

/Bomann

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 12:07

Niklas:
Jeg er sikker på at apple har taget beslutningen for ikke at få brugere der skriger "SHiiit det lort køre langsomt, skod update apple"...

Man kan jo lige så godt presse sine kunder til at købe/opgradere ;)

/Bomann

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:50

Jeg har installeret det og det virker helt fint - ingen problemer.

Men hvordan lukker man programmet igen, så man ikke har 5 programmer kørende? Ved ét tryk på home (som i gamle dage Big Smile )  lukker man det jo ikke, hopper bare baglæns - og så kører programmet stadig i baggrunden.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 20:55

Er det bare mig, eller er iPhone 3GS bare blevet ekstrem strømsulten efter opdateringen?

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 21:00

Zillemis:

Men hvordan lukker man programmet igen, så man ikke har 5 programmer kørende?

Hold fingeren inde over programbjælken  (som du fjerner installerede programmer fra din homescreen også)

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)