Er det blevet dyrere fordi virksomhederne prøver at annoncere sig ud af krisen, eller er det blevet billigere fordi annonceringen spares væk? Kom med et bud
Jeg oplever at det er billigere at splitte produktionerne, og at der gives lavere priser direkte ved mediet end tidligere. En tendens der har varet siden 2008. Pakkeløsningerne er til gengæld uforandret, hvilket så i virkeligheden vil sige dyrere. Til gengæld bruges der mange penge på at kapre os som kunder. Hvis jeg får tilbudt et sæt golfkøller mere, så byder jeg på enterprisen til den nye Fehmern Bro.
Vores kunder udtrykker at det generelt er blevet billigere.
Navnligt modtager de mange henvendelser fra magasiner der tilbyder helsider til få tusinde kroner, der for et par år siden kostede 15-25.000 kr. (Efter de var blevet handlet ned fra listepriserne på 30-40.000.-)
Jeg tror personligt at firmaerne er blevet mere kritiske i forhold til hvilke annonceringsformer de vælger og de er mere fokuserede på målbare resultater. Jeg har dog også en fornemmelse af at det generelt er blevet billigere, men det kommer meget an på branche og medie.
Spørgsmålet er vel også om afkastet er blevet ringere ? det betyder jo alt for værdisætningen af en anonce hvad den kaster af sig, og eftersom folk ihvertfald lige for tiden bruger nada penge, så det ret dyrt lige nu
Har sjældent været så skuffet som lige pt. inden for 1 måned har jeg kørt 2 fulde sider, og 1 kvart.. og det har da også tjent annoncerne hjem, men det har ikke kastet meget ekstra af sig...
Spørgsmålet er vel også om afkastet er blevet ringere ? det betyder jo alt for værdisætningen af en anonce hvad den kaster af sig, og eftersom folk ihvertfald lige for tiden bruger nada penge, så det ret dyrt lige nu
Har sjældent været så skuffet som lige pt. inden for 1 måned har jeg kørt 2 fulde sider, og 1 kvart.. og det har da også tjent annoncerne hjem, men det har ikke kastet meget ekstra af sig...
Vi oplever store besparelser alle steder vi køber ind for vore kunder for tiden. Så man må sige det er købers marked lige nu og her på indkøb af annoncering på de traditionelle steder (tv, aviser, magasiner, radio, outdoor og til deles online også).
Og specielt last minute priser er der en hel del af...