Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er annoncering blevet dyrere eller billigere på grund af finanskrisen?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det blevet dyrere fordi virksomhederne prøver at annoncere sig ud af krisen, eller er det blevet billigere fordi annonceringen spares væk? Kom med et bud Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 22:20

Hej

Jeg oplever at det er billigere at splitte produktionerne, og at der gives lavere priser direkte ved mediet end tidligere. En tendens der har varet siden 2008. Pakkeløsningerne er til gengæld uforandret, hvilket så i virkeligheden vil sige dyrere. Til gengæld bruges der mange penge på at kapre os som kunder. Hvis jeg får tilbudt  et sæt golfkøller mere, så byder jeg på enterprisen til den nye Fehmern Bro.

Michael

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 22:29

Vores kunder udtrykker at det generelt er blevet billigere.

Navnligt modtager de mange henvendelser fra magasiner der tilbyder helsider til få tusinde kroner, der for et par år siden kostede 15-25.000 kr. (Efter de var blevet handlet ned fra listepriserne på 30-40.000.-)

Mange hilsner,

Mathias.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:46

Jeg tror personligt at firmaerne er blevet mere kritiske i forhold til hvilke annonceringsformer de vælger og de er mere fokuserede på målbare resultater. Jeg har dog også en fornemmelse af at det generelt er blevet billigere, men det kommer meget an på branche og medie.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 23:51

Spørgsmålet er vel også om afkastet er blevet ringere ? det betyder jo alt for værdisætningen af en anonce hvad den kaster af sig, og eftersom folk ihvertfald lige for tiden bruger nada penge, så det ret dyrt lige nu Smile

Har sjældent været så skuffet som lige pt. inden for 1 måned har jeg kørt 2 fulde sider, og 1 kvart.. og det har da også tjent annoncerne hjem, men det har ikke kastet meget ekstra af sig...

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:53

The-shop.dk:

Spørgsmålet er vel også om afkastet er blevet ringere ? det betyder jo alt for værdisætningen af en anonce hvad den kaster af sig, og eftersom folk ihvertfald lige for tiden bruger nada penge, så det ret dyrt lige nu Smile

Har sjældent været så skuffet som lige pt. inden for 1 måned har jeg kørt 2 fulde sider, og 1 kvart.. og det har da også tjent annoncerne hjem, men det har ikke kastet meget ekstra af sig...

Vil du ud med medie og pris, evt. i en PB?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:07

Fysiske reklamer er faldet voldsomt i pris, da mange firmaer har droppet en masse Branding...

Online reklamer er blevet lidt billigere, men virksomhederne er blevet meget mere fokuseret!

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Reklamebureau Convert TilDanmark.dk Skrevet kl. 05:52

Vi oplever store besparelser alle steder vi køber ind for vore kunder for tiden. Så man må sige det er købers marked lige nu og her på indkøb af annoncering på de traditionelle steder (tv, aviser, magasiner, radio, outdoor og til deles online også).

Og specielt last minute priser er der en hel del af...

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 06:21

Jeg oplever at nogle virksomheder udbyder mindre plads til reklamer for at bruge pladsen både på at brande sig selv og ikke forstyrre købsprocessen.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 08:07

Jaah kan godt lige smide dig en PB...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)