Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil af med min bil i dag.. Gør en super handel!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

KBH - synes godt om bilen, men må ærlig indrømme jeg sad og kiggede lidt på modellen fra 2001-2002, hvor de lavede ny front parti, men et rimelig pænt tilbud, hvis ellers den er i god stand som det ser ud til på billederne.

Lige et spørgsmål mere, burde den ikke allerede have været til syn? stod der ikke 2008 i annoncen?

Bendtsen

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 16:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jo, november 2008. Det giver vel også november 2010, hvis ikke jeg tager helt fejl :)

Men dato-udgangspunkt for fremtidige syn er februar 1999, så mig bekendt bliver det først til februar 2011 der kommer synsindkaldelse.

Hvis du er overbevist om at du vil købe kan vi godt mod mindre afregning finde ud af levering i København ;-)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 16:10

Hej Mattias

Må ærlig indrømme at jeg ikke ville kunne garanterer et køb, af noget jeg ikke har set med egne øjne. Så det bliver nok en anelse svært.

Men held og lykke med salget, er sikker på du nok skal komme af med den hurtigt - om man kan li det eller ej, så er BMW altså noget ordentlig kram :)

Bendtsen

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 09:04

man kan tjekke syn af bilen på bilviden.dk I skal blot bruge et reg nr eller stel nr.

Mvh Kim

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 09:27

Hej Kim

Det ved jeg, men der kan sagtens ske ting og sager på 7-8 måneder :)

Er du kommet af med bilen?

Bendtsen

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 13:36

Hejsa

Nej, der var ingen der hoppede på mit lyn-tilbud. To lovede at komme i løbet af aftenen, men dukkede aldrig op. Super dårlig stil.

Nu får jeg den sgu fikset tip-top og nysynet, og så kommer den til salg til en lidt anden pris.

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 15:25

Ellers kan du trække afgiften hjem på den og sælge den til export.

Der er desværre mange biler til salg og folk lover at komme, men det sker ikke. Imponerende at man ikke kan ringe/sms og sige, at man har fortrudt!

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 15:50

Kim Westphal Andersen:

Jep, det er også en mulighed jeg er igang med at undersøge. Jeg vil tro at de (som Bilbasen auktion) vurderer den i omegnen af 100.000 kr som udsalgspris hos forhandler - inkl garanti og forhandleravance. Dvs. der bliver fratrukket 15% fra de 100.000 - og jeg får altså afgift retur af 85.000 kr. Det bliver ikke meget mere end 50.000 kr, vil jeg tro - men det er da klart et forsøg værd.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:25

Mattias Skovhøj:

Kim Westphal Andersen:

Jep, det er også en mulighed jeg er igang med at undersøge. Jeg vil tro at de (som Bilbasen auktion) vurderer den i omegnen af 100.000 kr som udsalgspris hos forhandler - inkl garanti og forhandleravance. Dvs. der bliver fratrukket 15% fra de 100.000 - og jeg får altså afgift retur af 85.000 kr. Det bliver ikke meget mere end 50.000 kr, vil jeg tro - men det er da klart et forsøg værd.

Det er absolut den bedste måde at gøre det på.

Lavede stuntet for nogle år siden. En golf fra 97 - forhandler tilbød 22K kontant eller 25K ved bytte. Slutresultat blev 43K retur fra Skat og 12K ved salg af bilen på auktion, så dobbelt op.

Det tager ingen tid. Du tager din registreringsattest med, billeder af bilen fra alle 4 sider, billeder af motorrum samt af interiør. Så udffylder du formularen og indenfor 2-3 uger modtager du en opgørelse over hvad du vil få retur i afgift. Hvis du så vælger at acceptere det, så får du bilen til Kbh på auktion hvor den sælges straks til en svensker og du har pengene 1-2 dage efter.

Har du udfrodringer, så skriv hvis der er mere du vil vide.

PS Fakturaen til den der køber den skal du have med i kopi og det med stempel etc.. sørger auktionshuset for. Så afleverer du den hos Skat og pengene har du for afgiften indenfor 1 måned.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)