Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boligportal søger partner

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Min partner og jeg har igennem en periode arbejdet på udviklingen af en boligportal.  Denne er nu færdigudviklet og vi søger en partner til at medvirke til driften i det daglige.

Vi har begge gang i flere projekter, og kan derfor ikke hellige os, med al den tid som det kræves, at fremføre et projekt som dette.

Vi søger derfor en partner som skal fungere som primus motor på driften af sitet. Der er på nuværende tidspunkt ikke mulighed for aflønning, men til gengæld tilbyder vi 33% ejerskab - altså et ligeligt opdelt ejerskab.
Du behøves ikke nødvendigvis at have erfaring med boligmarkedet, men det er en fordel hvis du har kendskab til internet annoncering, sælger teknikker eller lign.

Skulle dette have din interesse, eller kunne du tænke dig at høre mere så kontakt mig på mail kristian@loevstroem.dk el. Skype kristianloevstroem.

God dag.

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:33

Hej jeg kunne godt tænke mig at se lidt nærmere  på sagen, er det muligt at få adgangkoder til sitet.

Jeg driver til daglig Ithouse og Casasystems Aps som er totalleverandør til ejendomsmæglerbranchen, jeg ville blive glad hvis i kunne give mig lidt mere indblik i hvad sitet kan.

Mvh

Martin Biil

martin@ithouse.com 

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 16:17

Hej Martin,

Jeg har fremsendt et login til din e-mail.

Venligst

Kristian

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:24

jeg kunne også godt tænke mig at vide lidt mere :) jeg er selv Udlejer så jeg har også en hvis interesse inden for feltet :)

per at bruunmedia.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristian,

Jeg har sendt dig en PM (personlig meddelelse).

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:01

Hej Kristian og John.

Jeg er meget interesseret i dette projekt. Jeg har mit eget firma med ansatte, men har en del fritid.

Jeg har en stor omgangskreds, tid og har gode kontakter rundt omkring.

Min mail er info@lyngbyservice.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 18:46

Hej alle,

Tak for interessen.

Jeg har modtaget flere henvendelser på mail med spørgsmål og forespørgsler om adgang til siden. Jeg befinder mig lige nu i syden, med familien, men vil forsøge at besvare alle henvendelser i løbet af aftenen.

Venligst

Kristian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)