Min partner og jeg har igennem en periode arbejdet på udviklingen af en boligportal. Denne er nu færdigudviklet og vi søger en partner til at medvirke til driften i det daglige.
Vi har begge gang i flere projekter, og kan derfor ikke hellige os, med al den tid som det kræves, at fremføre et projekt som dette.
Vi søger derfor en partner som skal fungere som primus motor på driften af sitet. Der er på nuværende tidspunkt ikke mulighed for aflønning, men til gengæld tilbyder vi 33% ejerskab - altså et ligeligt opdelt ejerskab. Du behøves ikke nødvendigvis at have erfaring med boligmarkedet, men det er en fordel hvis du har kendskab til internet annoncering, sælger teknikker eller lign.
Skulle dette have din interesse, eller kunne du tænke dig at høre
mere så kontakt mig på mail kristian@loevstroem.dk el. Skype
kristianloevstroem.
Hej jeg kunne godt tænke mig at se lidt nærmere på sagen, er det muligt at få adgangkoder til sitet.
Jeg driver til daglig Ithouse og Casasystems Aps som er totalleverandør til ejendomsmæglerbranchen, jeg ville blive glad hvis i kunne give mig lidt mere indblik i hvad sitet kan.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg har modtaget flere henvendelser på mail med spørgsmål og forespørgsler om adgang til siden. Jeg befinder mig lige nu i syden, med familien, men vil forsøge at besvare alle henvendelser i løbet af aftenen.